Vraag

hoe weet je of een jongen je leuk vind?

  • 23 October 2020
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kunnen de jongens van 16+  hieronder even reageren? Hoe gedragen jullie je als jullie een meisje leuk vinden?


1 reactie

Ik wilde even uit mijn toverhoed het juiste antwoord grabbelen, maar er zitten helaas alleen slechte grappen en bijdehante opmerkingen tussen, zoals "gewoon vragen, hurr durr” e.d.

….

Wij kunnen je hier geen “one size fits all” oplossing of antwoord leveren. 
Weten wij veel hoe die jongen is.
De een verschilt redelijk wat van de ander.
Natuurlijk zou het fijn zijn als het gewoon op een groot neon bord boven zijn hoofd zou staan, maar zo is het leven nou eenmaal niet.

 

Wel kan ik je vertellen hoe iemand zich zal gedragen als hij je niet haat en wel mag:

  • Als eerst zal hij natuurlijk zich in jouw buurt wagen en met jou bezig zijn. Dat doen vrienden.
    Niet super gek.
  • Het kan zijn dat hij actief bezig is met jou en dus meer over je te weten wilt komen en over chat, snapt, streakt en hoe je het ook wil noemen.
    Wederom niet gek.
  • Misschien probeert hij dingen voor jou te doen of dingen te geven, of lacht hij net wat sneller om jouw grappen. Op zich ook niet zo gek, maar dit zou je niet bij je aartsvijand doen. Wel als je deze wilt vergiftigen, maar dit is geen fictie.
  • Mijn woordenschat is een beetje beperkt, dus waarschijnlijk weet jij tienduizend andere manieren waarop zijn gedrag kan afwijken als hij met jou bezig is.
  • Vele handen maken licht werk. Misschien hebben je vriendinnen of vrienden nog een goed inzicht in deze situatie. Wie weet.
  • Als leuke test kun je natuurlijk ook iets met hem alleen gaan doen. Niet alleen kom je er dan achter of hij jouw genoeg mag om dat te doen. (Laten we wel eerlijk zijn als jongens, dat we niet zomaar "nee" zullen zeggen als dit door een meid wordt gevraagd. ) Zodra je aan je romantische of zelfs erotische avontuur bent begonnen kun je zijn gedrag met jou alleen vergelijken met andere situaties

Je moet hem dus als het ware aftasten. In de figuurlijke zin, niet in de letterlijke. Iemand per ongeluk aanranden is voor de meesten een beetje een turn-off.
Als een blinde moet jij dus aanvoelen of dit een doorlopende weg is, of een betonnen muur.
Loop dus niet ergens met je neus tegenaan.

Ik weet dat die uitleg vaag was, maar het is iets.
Ik kan je alleen maar succes wensen.

Reageer