Vraag

hoe weet ik zeker dat ik bi ben?

  • 4 June 2020
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

hallo allemaal, paarseguppie hier!

 

dus ik weet dat er niet echt een antwoord op is. maar hoe weet ik echt zeker dat ik bi ben? ik kijk al best lang anders naar meisjes en voel me ook aangetrokken door meisjes. ik weet het bijna zeker. alleen voor dat ik het tegen iemand zeg wil ik het 100% weten. niet dat ik dan een maand later er achter kom dat ik toch straight of lesbisch ben. heeft iemand tips? ik ben echt hopeloos:( 

kusjes,

pAaRsEgUPpIE


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

hi ik ben bi en hoe ik erachter ben gekomen is (ja heel stom) om testen te doen op het internet. je moet het internet eigenlijk niet vertrouwen maar ik deed het met mijn vriendin en samen kwamen we erachter dat we bi waren. 

maar stel jezelf vragen, bv                                                             stel een meisje zou je zoenen, wat zou je dan doen? terug kussen of haar weg duwen. word je daar geil van of moet je er van walgen?

zelfde doe je bij jongens

dan komt het volgende ding, word je geil als je naar meisjes kijkt die jij knap vind?

nou ja jezelf vragen stellen is heel goed.

 

Hallo  paarseguppie :)

Als je denkt dat je bi bent ben je vaak ook wel bi.

-TheMightySlayer <3

Badge

@anoniempjex13  ik heb ook wat testen gedaan op het internet, en daar kwam uit dat ik 80% bi ben haha :) bedankt voor de tips en ik weet nu zeker dat ik bi ben! heel erg bedankt iedereen jullie hebben me echt geholpen <333

 

kusjes,

pAaRSegUpPIe

Badge

Heyy

Als je je aangetrokken voelt tot meisjes kan betekenen dat je bi bent probeer wat uit met een meisje zou ik zeggen x

Badge

hee,

ik heb hier zelf ook erg mee gestruggled en ging heel internet af om te kijken of ik bi was, maar uiteindelijk heb ik het los gelaten. Op een gegeven moment kom je er wel achter, geef het tijd. Als iemand mij vraagt tot wie ik me aangetrokken voel zeg ik ‘iemand die van mij houd en er altijd voor me is of het nou een man, vrouw of alien is’.

wat ik dus wil zeggen, geef het tijd en blijf ontdekken!

 

bye <3 

 

 

Hey,

Ik noem mezelf nu 1,5 jaar biseksueel, maar eerlijk gezegd weet ik het nog steeds niet zeker en ik betwijfel of ik het ooit zeker zal weten:joy: . Maakt in principe ook niet zo heel erg uit hoe je jezelf noemt denk ik, gewoon doen waar je zin in hebt!

Reageer