Vraag

Hoe weet ik of zij mij leuk vindt?

  • 11 December 2023
  • 14 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 25 reacties

Hey,

Ik heb dus nu al een tijdje een crush op een meisje in m'n klas, en ik wilde graag weten of zij mij ook leuk vindt.

Waaraan kan ik dit zien?

Hier een aantal 'hints' die ze me gaf (denk ik)

- Mij soms aanraken

- Ineens praten met me

- Heb het gevoel dat ze me aankijkt in de les


14 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben zelf een meisje en ik weet zeker dat ze en beetje emeg je probeert te flirten. Als ze ineens gaat praten met je dan wil je graag contact. En zeker als ze je ineens aanraakt, dan is dat zeker een manier om te flirten en jou aandacht te trekken. Doet ze dit ook bij anderen of alleen bij jou?

Probeer wat terug te flirten. Kijk eens wat ze daarmee doet. Als je denkt dat je haar echt leuk vindt, zou ik het face to face vragen. Je moet het sowieso niet via de app of facetime doen. Een meisje vindt het superleukals je de motivatie en zelfvertrouwen hebt, om het face to face te vragen.

 

Laat je updates achter? Ben best benieuwd hihi🙈

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Super bedankt voor je reactie! Het praten doet ze wel eens met anderen maar het aanraken voor zover ik gezien heb niet.

Wat kan ik als jongen doen om ook wat hints terug te geven?

En ik laat zeker updates achter!

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat je raak hebt, dat zijn misschien wel de grootste hints die je kunt krijgen.

Wat @Ik_wil_anoniem_blijven ook zegt, doe het terug en als je haar leuk vind, doe het face-to-face, heb namelijk de zelfde fout bij mijn crush te maken door het online te doen en het is slecht afgelopen.

Succes!
En updates zouden wel leuk zijn

Reputatie 2
Badge +1

Welke hints kan ik laten afgeven als jongen?

Reputatie 7
Badge +7

Je zou haar in haar ogen kunnen kijken, niet te lang want anders wordt het ongemakkelijk. Je zou kunnen ze zeggen dat ze een knap meisje is. Ik zou het heel leuk vinden als een jongen veel gesprekken met wil enz.

Misschien kun je vragen of ze en crush heeft?

Succes🤞🍀

Reputatie 7
Badge +7

Welke hints kan ik laten afgeven als jongen?

In principe het zelfde als wat zij doet. Gewoon random dingen op een random tijdstip.  Raak haar soms ook aan onverwachts

Reputatie 2
Badge +1

Thanks allen! Ik laat het nog wel weten of er meer soort van hints bij zijn gekomen of iets in die richting

Blijf haar emotioneel aankijken dat hebben meisje graag geloof mij ben zelf er een meer tips voor liefde COME TO ME

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb nog wel een vraag: we praten niet echt online ofzo, we hebben elkaars nummer natuurlijk wel maar nog nooit online een gesprek gehad. Is dit een negatief iets?

Reputatie 7
Badge +7

Nee voor mij niet. Maar je zou wel kunnen zeggen om een gesprek te beginnen van heyy hoe gaat het?

Reputatie 2
Badge +1

Hey allemaal,

Gisteren tijdens gym hebben we samen de puntenloop gedaan, en we gaven elkaar extra punten haha.

Nu wil ik haar adden op snap, alleen is het raar om haar ineens random te voegen?

Wat moet ik doen als ze vraagt waarom ik haar random voeg of iets?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jtv 

Hoe gaat het nu, ben je niet vergeten hoor :)

Je hebt haar nummer al, misschien dat je eerst gewoon via whatsapp ofzo kunt vragen hoe het gaan en dan via snap haar toevoegen. Ik denk zelf dat het wel kan.

Reputatie 3
Badge

Het is niet raar om zomaar een klasgenoot toe te voegen op snap, gewoon doen.

Succes en ik denk dat je raak hebt!

Reputatie 2
Badge +1

Nu met de vakantie gaat het wat minder… Heb niet echt contact met haar ofzo, maar ik probeer het maandag na de vakantie weer op gang te brengen!

 

 

Reageer