Vraag

hoe weet ik of ze mij leuk vind?

  • 5 September 2020
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen(13) 2de klasser

er was dus een meisje dat naar me zat te staren bij wiskunde maar als ik haar kant op keek keek ze weg.

dus ik appte haar na school en vroeg of ze naar mij aan het staren was of iets anders.

en ze antwoorde dat ze waarschijnlijk aan het slapen ofzo was en ik me niet druk hoefde te maken maar ik wist dat ze bij bewustzijn was want ze keek weg wanneer ik naar haar keek.

dus ik zei als je je bedenkt app je me maar of kan je me aanspreken en zei daarna dat ik zeker wist dat ze niet aan het slapen ofzo was.

hoe kan ik te weten komen of ze me leuk vind?

want ik vind haar ook best leuk.

heeft iemand tips over hoe ik met haar kan praten ofzo?

we hebben trouwens nog niet in het echt met elkaar gepraat, en we kennen elkaar ook net


4 reacties

Wat leuk zeg! 

Ik denk een beetje stalken kan geen kwaad. Zoek uit wat ze leuk vind of welke sport ze doet. Ga dan een keer naast haar in de klas zitten of het kan ook ergens anders maar praat een keer met haar. Zo van hey, ik zag op bijv. Insta dat je aan deze sport doet of dat je van tekenen houd. 

Laat interesse zien. Zorg ervoor dat ze weet dat je naar haar luistert. Als het goed gaat kun je vaker praten over dingen die jullie samen leuk vinden! Dan wanneer je je fijn voelt bij haar kun je zeggen dat je haar leuk vind en kijken hoe ze daar op reageerd. Een blauwtje lopen is niet erg. Als ze een goed persoon is vertelt ze het niet verder. 

Suc6❤

Heyy

Hoe je teweten kunt komen of ze je leuk vindt of niet, je kunt het natuurlijk altijd vlakaf vragen, je kunt ook zoiets sturen van; ik vind je leuk. Als ze dan slecht reageert kun je zeggen dat het bv een vriend was waarmee je aan het chillen was( als je dat doet, zorg dat iemand het kan bevestigen, een vriend die dat zogezegd stuurde.)

Om met haar te praten, idk. Zit erbij in de les( als jullie plaatsen mogen kiezen.) Dan kunnen jullie net voor de les een beetje praten, of op een moment dat er anderen ook praten ofzo.

Groetjs

Badge

Wat leuk zeg! 

Ik denk een beetje stalken kan geen kwaad. Zoek uit wat ze leuk vind of welke sport ze doet. Ga dan een keer naast haar in de klas zitten of het kan ook ergens anders maar praat een keer met haar. Zo van hey, ik zag op bijv. Insta dat je aan deze sport doet of dat je van tekenen houd. 

Laat interesse zien. Zorg ervoor dat ze weet dat je naar haar luistert. Als het goed gaat kun je vaker praten over dingen die jullie samen leuk vinden! Dan wanneer je je fijn voelt bij haar kun je zeggen dat je haar leuk vind en kijken hoe ze daar op reageerd. Een blauwtje lopen is niet erg. Als ze een goed persoon is vertelt ze het niet verder. 

Suc6❤

Maar ze heeft best veel vriendinnen en is er vaak ook door omringd dus misschien haar aanspreken kan een beetje lastig worden

Badge

Heyy

Hoe je teweten kunt komen of ze je leuk vindt of niet, je kunt het natuurlijk altijd vlakaf vragen, je kunt ook zoiets sturen van; ik vind je leuk. Als ze dan slecht reageert kun je zeggen dat het bv een vriend was waarmee je aan het chillen was( als je dat doet, zorg dat iemand het kan bevestigen, een vriend die dat zogezegd stuurde.)

Om met haar te praten, idk. Zit erbij in de les( als jullie plaatsen mogen kiezen.) Dan kunnen jullie net voor de les een beetje praten, of op een moment dat er anderen ook praten ofzo.

Groetjs

Best wel goed idee zeggen dat het een vriend was.

misschien ga ik dat eens doen

Reageer