Vraag

Hoe weet ik of ik verliefd ben?

  • 24 July 2022
  • 8 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Hoe weet ik of ik verliefd ben?? Ik vind iemand namelijk heel leuk maar ik denk niet de hele tijd aan hem. Hij is heel aardig en we zijn al sinds groep 1 beste vrienden

Groetjes Emma girl


8 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heyyy em

Als je elk moment aan hem denkt, fantaseert hoe het zou zijn al jullie een relatie zouden hebben. Nachts over hem droomt, en hem het liefst de hele dag appjes wilt sturen.

Het liefste bij hem in de buurt bent!

 

Dan ben je sowiso verliefd!

Enne niet te lang mee wachten om het te zeggen he, want dat is dom. En dan weet je ook waar je aantoe bent!!!!

 

We zijn heel benieuwd of het wat wordt je laat het wel weten hé

 

Liefs je anonieme vriendin roosje

 

Badge

Hallo Roosje, superbedankt ik ga hem verkering vragen alleen hoe moet ik dat doen?? Moet ik het vragen moet ik een brief schrijven of een appje sturen

Groetjes Emma girl

 

Reputatie 5
Badge +2

Nou ik zou beginnen met afspreken een jongen moet het eigenlijk vragen he dat is 10 keer leuker!!

Stuur hem een appje en zeg

Heyy, ga je vanavond mee naar bos/strand ofzoiets.

 

En dan gwn lekker wandelen praten en natuuurrrrlijk lekker gaan flirten met hem!!!

 

Ik wil wel weten hoe het afloopt hoor em

 

Doeiiii

Badge

Thanks roosje

Ik heb hem gevraagd of hij vanavond tijd heeft om een strand wandeling te maken en hij zei ja!!

Ik laat je morgen weten hoe het was

Groetjes je vriendin Emma girl

 

Reputatie 5
Badge +2

Lekker meid suc6 met flirten he

Ben heeel benieuwd

 

Je bestie roos

Badge

Heyy roos

Gisteren was het zo romantisch!! We hebben samen gewandeld en hij gaf mij rode rozen en zei dat hij van me hield!! Ik ging helemaal uit mijn dak! 😊😊

Bedankt voor het advies

Groetjes je bestie Emma girl

Reputatie 5
Badge +2

Nou heel veel plezier toe gewenst en ik hoop dst jullie gelukig mogen worden!!

Reputatie 3
Badge +2

Wat mij betreft moeten we allemaal heel snel af van dat jongens verkering moeten vragen

 

Laat get gewoon lopen zoals het loopt en ga er in mee zoals het goed aanvoelt.

Het is juist leuk voor een jongen als je bij het verkering vragen een makkelijk begginetje voor hem maakt door iets te zeggen ofzo (of het zelf vragen is nog leuker)

Groetjess

Reageer