Vraag

hoe weet ik of ik haar leuk vind????

  • 10 April 2018
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi! Een meisje heeft mij vanmiddag via whatsapp verteld dat ze mij leuk vind!! Ik weet niet of ik haar ook leuk vind.... Sinds ze het verteld heeft hebt ik een raar gevoel in mijn maag en denk ik steeds aan haar...

Nu wil ik dus weten hoe ik erachter kom of ik haar leuk vind???

P.S. Ik zit in de eerste en zij in groep 8

6 reacties

Nouja, dat kun je aangeven.
Als zij weet dat jij er niet uit komt, dan kan zij daar rekening mee houden.
Slaap er op z'n minst een nachtje over.
Thnx, we hebben daarna ook nog even geappt en toen heb ik dat ook aangeven. Wij zitten samen op theater en in het stuk dat we nu spelen heb ik bijna al mijn scènes met haar. ?

We kunnen het wel goed vinden alleen weet ik dus niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik wil ook niemand kwetsen...... In ieder geval super bedankt voor je reactie!!!
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Begrijp dat je het even niet weet. Je moet gewoon naar je gevoel luisteren. Mocht je wel wat voor haar voelen geef je dat aan. Mocht dit niet het geval zijn laat je dit subtiel weten, zodat er (hopelijk) niks veranderd in jullie vriendschap.

“Ik vindt het totaal niet erg of gek ofzo”, “Ik zal er niemand over vertellen” etc etc etc.
Bedankt voor je reactie

Alleen wil ik weten hoe het is om iemand leuk te vinden, aangezien ik nog nooit iemand leuk heb gevonden weet ik dus ook niet hoe dat is...
En ik vind haar ook wel leuk, maar ik weet niet of ik haar ook leuk leuk vind ?
Hoi!! Ik haar net dit berichtje gestuurd:

“Ik wou even zeggen dat ik je leuk vind als vrienden maar niet leuk leuk...

Ik vind je echt heel aardig en wil je ook niet kwetsen en ik hoop dat we gewoon vrienden kunnen blijven alleen vind ik je niet leuk leuk, maar dat ligt aan helemaal mij en niet aan jou. Het spijt me echt heel erg...

Ik voel me nu echt heel kut omdat ik gewoon nog niet zeker weet of ik je leuk leuk vind en als het toch blijkt dat ik je toch niet leuk leuk vind, ik je niet wil kwetsen...”


Ze was heel aardig en ik had het gevoel dat ze me snapte en begreep... Nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties!!!

Reageer