Skip to main content
Vraag

Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

• March 5, 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Hee hoi, ik zit nu in klas 1 en ben 12 jaar.  Ik ben een meisje en Ik vind iemand leuk al sinds groep 8 en hij zit dus nu weer in mijn klas, vandaag hadden we wel leuk contact tijdens het vak Handvaardigheid want we zitten samen in een groepje. Hij vroeg mij wel vragen zoals wie zou je liever als vriendje willen hebben mij of (iemand anders) ik zei hem… en ja dat was miss niet heel slim haha. Hij vroeg ook wie mijn celeb crush was enz dus opzich wilt hij wel dingen weten enz denk ik?? Hij moest ook veel lachen om mij en na dat uur bleef hij mij aankijken (tenminste vaak) misschien let ik er teveel op ofzo maar ik weet niet wat ik moet doen, het zou heel awkward zijn als ik hem vraag en hij vind mij dus COMPLEET NIET leuk 😐 Wat moet ik doen, heeft iemand tips en hoe kom ik erachter of hij mij leuk vind (ik update over een week okey)

doeiii

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 7, 2025

Hoi. Nou het klinkt of hij jou zeker leuk vind hoor!  Ook vanwege die vragen. Blijf gewoon met hem praten en over leuke dingen. En ik denk dat hij nu ook wel denkt, zou zij mij leuk vinden? Je kan het alleen maar merken als je met hem om gaat. En dan zoals je zelf bent want dan vind hij jou vast het leukst. 

Groetjes Tjempie xxx 

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 7, 2025

Hoi

Ik had dit met een meisje en toen een paar weken geleden op valentijnsdag vroeg ik haar een nu hebben we verkering. Dus ik denk dat als je meer met hem gaat praten en misschien ook een paar hints gaat geven komt het wel goed hoor veel succes!