Skip to main content

hoiii, ik zit dus in een bandje en 1 van de bandleden vind ik echt heel erg leuk. En ik voel altijd dat er wel een soort vibe hangt als we met zn tweetjes zijn. Ik zal wel even bij het begin beginnen.

We leerden elkaar kennen door de band die we met nog 3 anderen hebben opgericht. 2 daarvan waren mijn vriendinnen (dat liep niet zo goed af). De andere was zijn beste vriend. Ik vond hem eerst niet heel erg speciaal ofso, maar ik kreeg langzaam steeds meer gevoelens voor hem. We hadden ook een keer een heel leuk gesprekje samen. Ik zat op een bankje vlak bij school en hij kwam naast me zitten. We hadden het over van alles. en het was best persoonlijk. Hij hielp me met het probleem dat ik had (ik zou die avond het vriendje van mijn moeder ontmoeten) en hij gaf me daar tips bij. Het was heel fijn. En op een gegeven moment zei hij dat hij last heeft van depressie. Ik denk dat dit ongeveer een half jaar geleden is gebeurt. Maar ik maak me best zorgen om hem, want hij is altijd zo vrolijk. Ik wil heel graag vragen hoe het met hem gaat, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. We zijn het altijd wel met elkaar eens over dingen. We hebben alleen nog nooit afgesproken met elkaar. Ik denk bijna iedere dag aan hem. We hebben ook wel een beetje dezelfde interesses.

Iedere keer wanneer ik hem zie wordt mijn dag weer een stukje beter. Ik weet alleen niet of hij dat ook zo vindt. En heeft nog iemand tips hoe ik kan weten of hij me ook leuk vind?

Hoi, nou je kunt het gewoon een keer vragen. Als je bijvoorbeeld ergens over aan het praten bent dan vraag je zo tussen neus en lippen door hoe hij daar over denkt of zich daarover voelt, en zo kom je langzaam op het onderwerp. Dus via via in het gesprek naar dat wat je wilt weten. En als ik hem was, zou ik het heel leuk en fijn vinden als mijn bff naar me vraagt, belangstelling heeft. Dus je kunt het gerust ter sprake brengen. Ik denk dat hij dat alleen maar fijn vind !

Groetjes liefs Tartan X


Reageer