Skip to main content
Vraag

hoe vrienden maken als je abdl bent

• September 28, 2026
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Abdl en dat vindt ik heel fijn maar ook heel eenzaam dus wil ik vrienden maken die ook Abdl zijn maar weet niet hoe ik ze moet maken heeft iemand tips voor mij dat zou heel fijn zijn 

6 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • September 28, 2026

Hoi er zijn best wel veel online groepen en forums fie gericht zijn op ABDL ik zit zelf ook op een forum ik post daar alleen niet veel maar kan het wel meelezen. Ik mag de naam van het forum niet noemen hier maar als je Google gebruikt kom je het vast wel tegen. Ik heb ook een "geheim" Insta account aangemaakt die ik alleen gebruik voor ABDL (ik post daar geen echte foto's op alleen AI plaatjes die op mij moeten lijken 🙈) daar heb ik leuk internationaal contact opgebouwd met meerdere mensen en zo heb ik ook mijn vriendin leren kennen (die DL is).

Hopelijk heb je hier iets aan suc6👍🏻

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 28, 2026

Bedankt me jouw tip

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 28, 2026

Trouwens weet jij ook een goede websites waarbij luiers en de rest van de Abdl spullen kopen

Seashell
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • September 28, 2026

Trouwens weet jij ook een goede websites waarbij luiers en de rest van de Abdl spullen kopen

Ik weet het wel maar ook deze sites mag ik helaas niet delen. 

Er zijn twee goede online shops die uit Nederland komen. Google op :ABDL shop NL dan kom je er wel een paar tegen. Ik bestel ABDL-luiers wel bij een buitenlandse webshop maar een Nederlandse webshop heeft een vergelijkbaar aanbod (is alleen duurder). Er is ook een shop die ook rompers van ODU verkoopt dat is een erg leuke shop ook nette klantenservice.

Suc6 ermee!

Seashell 😘

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 29, 2026

hoi ​@Abdl jongen drogisten hebben altijd luiers en speenen je beste luiers om te gebruiken vind ik als je niet een te groote verpakking wil drynites die gebruik ik ook en werken prima

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 29, 2026

Bedankt