Vraag

Hoe vragen? Jongens

  • 5 February 2021
  • 9 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

hi hi,

k heb wat advies nodig, hoe vraag je een meisje verkering? 

 

Groetjes De helper


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Vragen...

Reputatie 3
Badge +1

hi hi,

k heb wat advies nodig, hoe vraag je een meisje verkering? 

 

Groetjes De helper

geef haar een compliment zeg waarom je haar leuk vind en vraag haar!!!

Reputatie 5
Badge +5

de helper heeft hulp nodig, geen probleem wij forumleden helpen je

er zijn taktieken… ik gebruik zelf graag humor terwijl anderen er recht op iemand afstappen… 

kies wat het best bij haar past…

groetje

savage boy

Badge

Ik zou haar vragen om ergens af te spreken en dan ga j een rondje lopen ofz en wees gwn eerlijk over hoe je je voelt want eerlijk het voelt heel leuk om leuk gevonden te worden en houd je vooral niet in over te uiten hoe je je voor haar voelt

Badge

Tnx guys 

Reputatie 7
Badge +19

Appen, dan afspreken, daarna goed band krijgen, vertellen hoe je je voelt over haar, verkering vragen

Reputatie 3
Badge +4

Je vind op internet daar veel over je kan die leesen, (niet instuderen want sommige mensen doen want dan komt dat slecht over bv je meer kracht leerd ook eers zijn les op voorhand maar studeert het niet Darom in of leest het af).

En natuurlijk zien wat bij haar past en tonen dat je aan haar geeft(veel mensen doen dan make-up aan als ze op Date gaan voor de tonen da je spicaal bent,...).

Ik hoop dat je er wat aan hebt. 

Kijk wij (Meiden) vinden het leuk als een jongen tegen ons zegt :he ik hou van jou.     gewoon gelijk zeggen  

Appen, dan afspreken, daarna goed band krijgen, vertellen hoe je je voelt over haar, verkering vragen

Daardoor word ik nu een creep genoemd (heb het begin dit schooljaar geprobeerd..) 

 

Maar ja iedereen is anders dus er is kans dat dit werkt

Reageer