Vraag

hoe vraag je verkering

  • 9 May 2020
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Badge +3

Hi👋
ik vind iemand super leuk en ik denk hij mij ook maar hoe vraag je verkering gewoon alleen zijn en dan in zen ogen kijken en dan zoenen?

 

maar ik dacht er aan om gwn op school als ik hem zie te zoenen maar dat is toch

 akwerd dan ziet iedereen het wat moet ik doen ??


2 reacties

Hey! 

 Ff terzijde nu op school verkering vragen gaat moeilijk🤣
Maar alsnog ff een dingentje, het gaat niet altijd zo is in films in de ogen kijken en dan  gaan zoenen. Die voorbeeld zou je snel  kunnen opvolgen als je niet weet hoe. 

Maar even voor jezelf:

je kunt altijd vertellen hoe je je voelt in mijn ogen, maar helaas is niet iedereen te vertrouwen en komen er kinderachtige dingen voor, ook bij dit soort dingen... 

Dus: 
Hoe gaat iemand met je om? Zijn jullie close? Kun je alles vertellen? Of zegt diegene dat je alles kunt vertellen?  Dan zou ik zeggen hoe je je voelt. 

En dan hoop ik dat het gevoel andersom ook zo is.

Maar voordat je er over nadenkt hoe je iemand verkering gaat vragen. Denk dan aan de relatie zelf, wat zie je in een persoon wat je zo gek maakt op diegene? Heb je echt wat aan zo een relatie? Ik weet dat je erg jong bent, Tenminste zo klink je. ( Ik ben ook jong don’t mind me, ik ben een meisje van 14 bijna 15 haha) Maar  als je niet op een antwoord komt, is het gewoon beter om het los te laten. Zoals ik zei ik denk dat je erg jong bent, het klinkt stom.. maar de puberteit en de hormonen gieren  door je lijf haha ook bij mij ja. Dus het is niet gek. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik heb mijn best gedaan. Als er wat is vertel het me! 
XxX de Anonieme AppelFlappie ksksks!!💞

 

Badge +3

Dankje xx

Reageer