Vraag

Hoe vraag je iemand?

  • 11 April 2022
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hey,

dit is al de tweede ding die ik post vandaag, dus sorry voor de spam :')

Ik heb dus al een tijd een crush op iemand maar eig weet ik niet hoe ik daar echt mee om moet gaan. Ik ben Lesbisch, maar nog niet volledig uit de kast gekomen wat het ook iets moeilijker maakt. Ik zou haar niet willen vragen ofzo want dat vind ik nog te vroeg, maar hebben jullie nog tips?

Byee


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Het is geen spam ik post iets minder dan 30 reacties per dag inclusief topics. Ehhm ga je vaak met haar om dan kan je wat vaker naar de stad gaan en dan doen durven of de waarheid en opgegeven moment laten vallen dat je iemand leuk vind.

Wilhelmavemela.

Reputatie 2
Badge

Aaa wat leuk!

Nieuwigheid is altijd een beetje eng, begrijpelijk natuurlijk c: Ga anders wat leuks doen met haar, praat hier en daar ook via b.v Whatsapp met elkaar. Kijk wat haar interesses zijn, en bespreek eens wat ze leuk vind aan een ander. Kan vaak al veel helpen!

Vragen hoeft niet altijd direct, alles kan met de tijd. Tenslotte is liefde een romantische reis waarmee je dingen ontdekt, en geen sneltrein naar je eindbestemming. Toon veel interesse en breek hier en daar het ijs, en geef wat kleine hits:)

Hopelijk heb je hier wat aan.
  Liefs, L

Reputatie 5
Badge +1

Ik vind het best knap van je dat je het zo op het forum durft te zetten. Waar zie je haar? Op school of ergens anders? Je zou misschien naar de bioscoop kunnen gaan. Is ze je vriendin? Weet je misschien een beetje wat voor soort film ze leuk vind? Of misschien even een ijsje eten of zo. En het gewoon langzaam stukje bij beetje vertellen/opbouwen. Je zou ook misschien even vragen of zij misschien een  crush heeft of een vriendje/vriendinnetje? Ik hoop dat dit je een beetje zal helpen

Reageer