Skip to main content
Vraag

hoe vraag je haar dan

• October 6, 2026
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi iedereen ik vind dus al 2 maanden een meisje uit m'n klas leuk we zijn allebei 12 en we praten veel en lachen veel en ik wil haar vragen alleen ja ik weet wel hoe maak wat vinden jullie meisjes leuk hoe een jongen het vraagt want ik snap wel dat je haar gwn kan vragen maar dat is wel spannend en ik ben bang dat dan jongens uit m'n klas mij ermee gaan pesten niet dat ik me voor haar zal schamen maar het is wel irritant ik heb haar nummer en haar tiktok wel al maar kan iemand tips geven alles is welkom.

doei, levi

sorry voor de geen punten en komma's

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 7, 2026

Hey Levi,

Ik zou eerst willen zeggen dat ik dat echt heel erg snap, ik zat een paar maanden geleden ook in die situatie, alleen had ik er wat meer geluk mee. Ik had toen wat videos herplaatst op TikTok en toen ze dat zag wou ze heel graag weten wie het was, en nu zijn we al 4 maanden samen :). Maar ik weet natuurlijk of dat zou lukken bij jou, ik zou in iedergeval wel aanraden om hints te geven en dan kijken of ze überhaupt geïnteresseerd is in een relatie en/of een relatie met jou. 

Als je nou heel slecht bent in dat soort dingen (wat ik ook wel goed kan begrijpen) dan is er natuurlijk ook nog de optie om een keer een prive gesprek aan te gaan met haar en het gewoon heel duidelijk te zeggen, alleen vond ik dat zelf best wel moeilijk om te doen.