Vraag

hoe vraag ik mn crush dit??

  • 12 February 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 73 reacties

Hoii,

zoals je al zag in de titel ik wil graag mn crush vragen voor een relatie maar ik durf het echt niet! Ik zou je de situatie ff uitleggen, ik zit vanaf dit schooljaar bij hem in een van mn klassen hij begon een paar x met me te praten in de klas en voor me gevoel mocht hij me wel, ook als ik me in de hal zag lopen kwam hij ff naar me toe om hey te zeggen, laatst vroeg hij mn snap en sinds toen hebben we zitten snappen en hier komt het ook nudes naar elkaar gestuurd, maar soms had ik geen zin dus dan negeerde ik hem op snap en dat vondt hij natuurlijk niet zo leuk (zou ik ook niet leuk vinden)  dus ik ben bang dat hij me niet meer wil of teminste alleen voor de nudes?? Ik kom ik er achter of hij een relatie zou willen?? Ik durf het niet te vragen want ik wil echt niet afgewezen worden.

iemand tips??

Xx lxve


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Want nudes sturen lijkt mij nu niet bepaald het slimste plan op jonge leeftijd, zeker niet met iemand die je niet lang kent en geen relatie mee hebt. Voor de rest, als hij alleen nudes wil is hij het ook niet waard maar anders kan ik mij niet voorstellen dat iemand je niet meer wilt omdat je hem even negeert, en ja de beste manier om erachter te komen of hij een relatie wilt is toch echt met hem daarover praten. 

Hopelijk helpt dit🍀🍀

Reageer