Hey mijn vriendin en ik zijn alle bij 17 en nog maagd, heeft iemand een idee over hoe ik haar vraag of ze daar ready voor is? En als t mogelijk is iets anders dan ‘gewoon subtiel doen’ want dat had ik al bedacht, maar weet gwn niet wat.
Alvast thnx
Hey mijn vriendin en ik zijn alle bij 17 en nog maagd, heeft iemand een idee over hoe ik haar vraag of ze daar ready voor is? En als t mogelijk is iets anders dan ‘gewoon subtiel doen’ want dat had ik al bedacht, maar weet gwn niet wat.
Alvast thnx
Je hoeft daar toch niet subtiel over te doen? Vraag haar gewoon of ze ook seks wil.
Anders kijken hoe ze reageert op je aanrakingen. Als ze het ok vindt dat je onder haar kleren over haar borsten streelt vindt ze het misschien ook wel goed als je in haar broekje zit en vandaar gaat het vanzelf wel verder naar het echte werk. Als ze het niet fijn vindt laat ze dat heus wel merken.
Heyy dankjewel voor je reactie, ik zit al wel in dat stadium dat ik in principe overal mag gaan met m'n handen. Zowel op als onder haar kleren. Het is gwn nog nooit verder gekomen dan vingeren. Ik weet alleen niet hoe ik het moet opbrengen dat ik wel meer wil doen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.