Vraag

Hoe vraag ik mijn ouders of ik mag afspreken

  • 24 September 2022
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Hallo iedereen,

 

Ik heb een meisje ontmoet laatst,  Maar ik heb mijn ouders er niet over verteld. Alleen ik zou haar graag een keer willen ontmoeten(Zij wil dat ook). Alleen hoe start is zo’n gesprek met mijn ouders om te vragen of ik mag afspreken. Ze woont best ver weg, maar ik ben al wel vaker alleen ver weg geweest met de trein.(ik ben 14)

hebben jullie tips ?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Zeg gewoon dat je naar een vriend gaat ofzo. En als je eerlijk wilt zijn, dan moet je het gewoon vertellen. Maar let wel op: Mensen kunnen zich tegenwoordig heel goed voordoen als meisje. Dus wees alsjeblieft voorzichtig!!!

Badge

Zeg gewoon dat je naar een vriend gaat ofzo. En als je eerlijk wilt zijn, dan moet je het gewoon vertellen. Maar let wel op: Mensen kunnen zich tegenwoordig heel goed voordoen als meisje. Dus wees alsjeblieft voorzichtig!!!

Ik weet zeker dat het een meisje is van mijn leeftijd. Ik heb meerdere uren al gebeld met camera aan en heb haar hele huis gezien en haar vriendinnen.

Maar over dat ik zeg dat ik gewoon naar een vriend ga gaat niet zo goed, want als ik zeg dat ik naar een vriend ga controleren mijn ouders dat door een appje te sturen naar die ouders van die vriend.

Reputatie 3
Badge +3

Dan raad ik je aan om toch eerlijk te zijn en het toch te zeggen. 

Reageer