Skip to main content

Heyhey!!

Ik vind dus iemand leuk! Voor ongeveer een halfjaartje nu. Zijn codenaam is Druif, dus deze wil ik graag gebruiken. :}

Ik heb eigenlijk vroeger in groep 1 en 2 in zijn klas gezeten. Daarna zijn we helaas verhuisd en heb ik hem sinds de eerste klas niet meer gezien. Ik begin nu sinds ongeveer de tweede gevoelens voor hem te krijgen, al ben ik bang dat hij me niet echt meer kent.

Mijn vriendinnen zeggen bijvoorbeeld dat, als ze mijn naam zeggen of mij roepen, hij altijd op kijkt. En dat hij naar me staart tijdens de pauzes. Soms voel ik hem kijken of ontmoeten onze ogen elkaar per ongeluk. Als we langs elkaar lopen in de gangen van school (we zitten wel in hetzelfde jaar, maar niet in dezelfde klas) raak ik in paniek en kan ik even niet ademen. Mijn buik voelt kriebelig en ik heb dan heel veel zin om, ja, weet ik veel. Dan bedenk ik me gewoon; wat als ik zijn vriendin was?

Hoe zou dat überhaupt gaan? Moet ik bij hem aan tafel zitten? Hij bij mij? Hoe gaat dat op school? Ik ben pas 13, echt nog jong. Ik ben bang dat het te vroeg is en dat het niet voor eeuwig kan duren. De verkering als ik die ooit krijg. Of misschien loopt het dan wel uit in een scheiding, gewoon omdat we uitgekeken zijn op elkaar ofzo.

Ik droom ook veel over hem. Echt veel en vaak.

Hoe zou ik hem moeten laten weten dat we elkaar kennen en ik hem wat vind?

En wat als hij niks durft te zeggen?

Geen reactie

Reageer