Skip to main content

Ik vind een meisje leuk dat ik nu anderhalve maand ken en we hebben in die tijd wel al 3x afgesproken (vriendschappelijk) en t voelt wel alsof we een… Vibe hebben, maar ik wil het zeker weten dus ik wil haar vertellen wat ik voor haar voel en vragen wat zij voor mij voelt, of haar gwn meteen op date vragen. Hoe pak ik any of those aan? Hebben jullie tips voor me? 

 

Hoi @Meteorite 

Ik zou eerst gewoon haar vertellen over je gevoelens, dan kun ie haar meteen op date vragen als zij jouw ook leuk vind. Je kunt ook nog een keer vriendschappelijk afspreken en dan het vertellen. Ik denk dat een date toch wat dieper is dan gewoon afspreken dus ja..

Groetjes ItzJustin

Succes en laat me weten hoe het ging 


Hey, nou dan zou ik het gewoon eens vragen !  Wees eerlijk over je gevoel tegen haar, zeker omdat je merkt dat zij ook die gevoelens heeft. Heb ik ook gedaan en het kwam goed ! 🙂 Is ze het type waar je een leuke lieve brief aan voor kunt lezen? Doen !  Of op een andere manier waarvan je weet dat zij   dat zal waarderen.  En anders breng je het voorzichtig als je een keer met haar rustig kunt praten! Moet lukken, succes !

Liefs Tover xxx


Heeyy, ik zou inderdaad een keer vriendschappelijk afspreken en het haar dan vertellen. Mensen vinden dat heel knap als je de woorden gewoon kunt uitspreken! Zeg erbij dat er geen druk onder zit en dat ze een tijdje krijgt om het te verwerken. En dat vriendschap altijd blijft, wat haar antwoord ook is! Het worden dan spannende dagen voor je, maar stuur vooral geen appje of ze het al weet. Heb geduld en wacht in ieder geval 3 weken ofzo. Ik heb weinig ervaring, maar dit lijkt me het beste!

Groetjuuuss iKiribati


Reageer