Vraag

Hoe vraag ik een meisje

  • 2 February 2022
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Ik zit in de eerste klas en ik ben laatst overgestapt naar een andere klas maar in mijn oude klas zit iemand die ik heel leuk vind, maar zij weet het al van mij maar nou weet ik het nog niet van haar, want ze ontwijkt me steeds. Hoe kan ik er nou op een goede manier achter komen of zij mij wel of niet leuk vind?


3 reacties

Op snapchat heb je het spel sendit, misschien kan je dat proberen

Badge

Op snapchat heb je het spel sendit, misschien kan je dat proberen

ik heb haar niet op snap omdat ik niet meer bij haar in de klas zit

Hey naamzegiklieverniet,

De tekenen zien er niet geweldig uit.

Ze weet dat jij haar leuk vindt, dat hoeft geen probleem te zijn...als zij jou ook leuk vindt. Als ze je leuk vindt zoekt ze denk ik wel contact, dat is in ieder geval logisch. Het kan ook zijn dat ze heel verlegen is of dat ze niet weet hoe ze er mee om moet gaan, maar jij kent haar beter dan ik.

De kans is echter ook aanwezig dat ze jou niet ziet zitten en dit aangeeft door je te ontwijken of dat ze niet durft te zeggen dat ze je niet leuk vindt en dat niet durft te zeggen omdat ze bang is voor jouw reactie/teleurstelling.

Mijn tip: probeer duidelijkheid te krijgen! Als je er mee rond blijft lopen, los je niks op. Probeer er achter te komen op een manier die niet dwingend of dreigend overkomt. Als ze je leuk vindt geeft ze het aan en anders merk je het wel dat ze je niet leuk vindt.

Sterkte, ik hoop het beste voor je.

Groeten van mij.

Reageer