Vraag

hoe voelt het om verlieft te zijn

  • 26 August 2022
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben gewoon benieuwd

Hallo iedereen,

ik ben erg benieuwd hoe dat verliefd zijn voelt, ik was een half jaar geleden in het bos aan het spelen met een vriend en die vroeg me opeens verkering ik zei ja omdat ik dacht dat ie het niet serieus zou nemen maar nu probeert hij echt heel dichtbij te komen. Hij kwam ook opeens in zijn onderbroek aanlopen en vroeg me om een kus en gaf mij een kus zonder dat ik het door had, ik weet niet wat ik moet doen, hij kwam heel dicht tegen mij aan liggen toen we gingen logeren en ik vond het niet prettig en weet niet hoe ik het uit moet maken.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou het gewoon rustig uitleggen en dan voorzichtig zeggen dat je geen verkering meer wilt. Het kan zijn dat hij dan een beetje boos word maar dat is meestal snel over. Leg ook uit dat je wel vrienden wil blijven.

Reputatie 2
Badge

dat is alsnog moeilijk maar bedankt voor de reactie

Mensen die verliefd zijn kunnen heel erg gehecht raken aan één persoon, omdat met degene zijn heel veel geluk geeft. Dus soms worden grenzen te ver opgezocht, maar dan moet je dat echt aangeven. 

Reputatie 4
Badge +2

WAARSHUWING! ALS JE DIT TE LANG VIND…..YEAH. DIT IS ALLEMAAL GEWOON LANG

 

Hoii, nou echt rot. Nooit meegemaakt maar okay. Ik heb jou situatie nooit meegemaakt, ik weet hoe het voelt om verliefd te zijn. Mensen zeggen altijd vlinders in je buik, maar ik zie als iets anders. Mijn rechterbeen begint bv altijd te trillen als ik dicht bij hem in de buurt ben en ik word dan een soort van….verlegen??? Nou, ik ben een echte praatgraag, maar ik zit naast hem bij Geschiedenis en dan kan ik hem simpelweg niet aankijken. Ik denk vaak aan hem, lach altijd naar hem en kan nooit lang boos op hem blijven. Het vaakste lach ik eigenlijk. Ik word altijd zenuwachtig in zijn buurt en dan ga ik me altijd met andere mensen bemoeien in plaats van met hem. En altijd als ik lach hoop ik dat hij kijkt en dat doet hij ook! Maar het gaat niet over mij, maar over jou. Zeg tegen die jongen dat je hem gewoon niet fijn vindt en dat het klaar is tussen jullie. Misschien kun je hem nog een kans geven, als je wilt.

 

Sorry voor deze lange shit, maar als je dit ooit voor iemand anders voelt of als je dit herkent bij iemand anders dan is het misschien raak. (of ik ben de enige die zich zo voelt en ik ben raar)

 

XxFashion Diva

Badge

hey thunder,

 

hey ja gewoon over praten want als je echt verliefd bent wil je juist door die persoon aangeraakt worden en dicht bij diegene zijn en dan kan je niet van elkaar afblijven gewoon lekker je grens aangeven want straks gaat het steeds verder en dat wil je niet xx

Reageer