Beantwoord

Hoe voelt het om een relatie te hebben

  • 26 March 2020
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Het is misschien een domme vraag maar Ik Wil weten hoe het voelt om een relatie te hebben

Begrijp me niet verkeerd

Grtjes Mr. D

icon

Beste antwoord door Anoniem-xx.3 26 March 2020, 09:34

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +1

Haha ik heb de zelfde vraag! Heb nog nooit echt een serieuze relatie gehad maar gewoon proberen!

Reputatie 2
Badge +1

Same Ik heb Lang gezocht helaas zit Ik Als 13 jarige nog nie op De middelbare dusja

Badge

Heyy,

 

Ik heb een relatie van 4,5 jaar gehad aan het begin is het heel erg wennen

 Hoe vertel ik het aan me ouders? Wat is mijn grens? 

De eerste paar weken ben je echt heel verliefd op elkaar en wil je allemaal kusjes geven en knuffels maar na een tijd word weer iets minder. Je blijft elkaar kussen en knuffelen maar minder.

 

Verliefd zijn is niet alleen zijn en dat is echt heel gezellig. Je kan elkaar helpen wanneer het nodig is en zeg eerlijk een kusje van je vriendje/vriendinnetje is super fijn.

Je hebt gewoon altijd iemand aan je kant staan 

 

😁💪

Heyy, ik weet dit eigenlijk niet omdat ik nooit echt een serieuze relatie heb gehad. Ik zou dit wel graag willen weten. 

Het klinkt misschien gek, maar ik denk dat het een beetje voelt zoals een dier. Als je een hele schattige hond ziet en je wilt hem gelijk kopen, snap je? Klinkt echt dom maarja XD

Liefs, Naira193 :heart:

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

 

Ik heb een relatie van 4,5 jaar gehad aan het begin is het heel erg wennen

 Hoe vertel ik het aan me ouders? Wat is mijn grens? 

De eerste paar weken ben je echt heel verliefd op elkaar en wil je allemaal kusjes geven en knuffels maar na een tijd word weer iets minder. Je blijft elkaar kussen en knuffelen maar minder.

 

Verliefd zijn is niet alleen zijn en dat is echt heel gezellig. Je kan elkaar helpen wanneer het nodig is en zeg eerlijk een kusje van je vriendje/vriendinnetje is super fijn.

Je hebt gewoon altijd iemand aan je kant staan 

 

😁💪

Dacht het AL hahah. Dat is waar maarja opzich een echte relatie is speciaal. En 4.5 jaar dat is Lang Ik had een relatie voor 1 jaar. Bleek niet echt te zijn. Maarja, wat kun je er ook aan doen. 

Grtjes. 

Naira193 heb AL een hond hahah. 

🇱🇺😂👌

Reageer