Vraag

hoe voel je of je verliefd bent?

  • 23 March 2024
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoihoi,

 

ik ben een meisje van 15, ik ben nog nooit echt verliefd geweest te minste niet dat ik weet. hoe voel je of je verliefd bent? 

ik heb een jongen leren kennen die mijn vreindin eerst leuk vond en bij mij tips ging vragen, zij vond iemand anders leuk en hebben nu geen contact meer. ik heb nog steeds contact met hem. ik weet alleen niet hoe ik hem zie, ik weet niet of ik hem zie als vriend of dat ik hem misschien leuk vind. ik moet namelijk de hele tijd aan hem denken en hoop dat hij mij gaat bellen en appen, ben ik verliefd?.  het enig e probleem is is dat hij 20 is en dat best wel een groot verschil is.  ook vraagt hij soms apparte dingen en geeft hij verschillende signalen. aan de ene kant lijkt het alsof hij mij leuk vind en aan de andere kant zijn we gewoon vrienden. 

dus mijn vragen zijn: hoe voelt verliefd zijn, ben ik mogenlijk verliefd en wat moet ik nu doen?

veel groetjes Koekiemonster

 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Alloa 

ik ben dan wel een jongen. Maar mischien heb je er wel wat aan. 
ik ben er laats ook achter gekomen dat ik verlieft ben. Ik heb et met mijn ouders over gesproken. En de dingen die hun vertelede. Herkende ik. 
voorbeeld. 
wat je al zecht. De hele tijd aan hem denken. Of hopen op een berichtje van hem ( mijn geval haar) 

of het ( bewust of onbewust) zoeken naar aandacht. 
 

dit zijn allemaal signalen van verlieftheid. 
mij hoop dat je heit wat aan hebt. 
Laat je het me weten 

groetjes. 

Reputatie 1
Badge

hoihoi

opzich heb ik er wel wat aan! het enige is is dat hij 20 is, en ik eigenlijk niet verliefd op hem durf te zijn. wat moet ik nu doen? misschien dat je daar ook nog tips voor hebt?

groetjes

Reputatie 4
Badge +4

Wat ik zou doen is er in ieder geval met je ouders of iemand over praten. En desnoods met hem.  
Ik heb er zelf geen ervaring mee met het geval dat ik op een ouder of anders som is. Maar hoop dat je er wat aan hebt. 

Reageer