Skip to main content
Vraag

hoe vindt ik een vriendschap/relatie met een meisje?

• September 19, 2026
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Hoi! Ik ben een jongen, 14 jaar oud. Ik heb al heel lang de droom om een meisje te vinden die van dezelfde dingen houdt. Voor een vriendschap of een relatie. Ik weet alleen niet waar ik zo’n meisje moet vinden. Mijn crush is naar een andere school en volgens mij voelt ze niet hetzelfde. Voor de rest heb ik in mijn omgeving geen meisjes die dezelfde hobby’s hebben. Waar kan ik zulke meisjes vinden?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • September 19, 2026

je weet dus niet of je crush hetzelfde voelt voor jou als jij voor haar, misschien eerst vragen. anders ga je nieuwe hobby doen waarvan je weet dat een meisje of meisjes die ook hebben.

• Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 20, 2026

Ik had haar 4 weken terug een bericht gestuurd met wat ik voor haar voel. 2 weken terug heb ik gestuurd of zij hetzelfde voelt, zij reageert: “IDK” betekent dit iets?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 20, 2026

Hey, idk kan betekenen dat ze jou eerst wat beter wil leren kennen. Als ze wil en jij ook dan zou je misschien kunnen afspreken om iets samen te doen. Ook kun je dan proberen om je te verdiepen in wat zij interessant en leuk vindt zodat je laat merken dat jij haar en haar interesses belangrijk en boeiend vind.

Liefs Tover xxxx