Vraag

Hoe vind ik nou een leuke meid of een leuke meid mij?

  • 24 January 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben 123kip en ik ben 15

misschien zie je mij wel vaker op die forum vragen over sex’s dingetje of relaties en liefde. Ik zou zelf zeggen dat ik best wat mensenkennis heb, maar meiden blijf mij soms nog een raadsel. Ook laats met een meid op werk deed best aardig, maar ene moment leek ze veel interesse te tonen en het andere moment boeide het er geen flikker. Naast deze dingen was ik zelf toch best benieuwd wanneer zeg je nou bij een meid die zie ik wel zitten of andersom, want ik heb nooit echt het gevoel gehad dat iemand mij leuk vond. Ik heb namelijk een relatief jonge uitstraling vergeleken met andere boys en dat lijkt soms bij veel meiden een afknapper te zijn. Ik probeer zelf altijd zo positief mogelijk in het leven te staan en van alles te genieten (dit lukt eigenlijk ook altijd ook). En ik was vrij benieuwd wat houd bij meiden het express negeren in, want soms doen meiden dit voor een week dan niet dan wel ik vind het maar vaag.

als jullie nog tips of een uitleg of ervaringen hebben die zijn allemaal zeer welkom 🤩🤩


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar zelf vind ik het best aantrekkelijk als ene jongen gewoon zich zelf is en neit ander of appart gaat doen als hij iemand leuk vind. Ik weet natuurlijk niet zo goed wat je bedoeld met dat je er jonge ruit ziet maar opzich zou dat nei tene groot probleem moeten zijn. En je zou het natuurlijk altijd kunnen vragen waarom iemand in eens iets helemaal neit meer boeiet misschien heeft zij wel ene slechte dag en mooi meegenomen is dat je dan ook nog eens haar aandacht trekt want je laat interesse zien 

 

Ik hoop dat dit je een beetje kan helpen 

Ik heb dat eerlijk gezegd ook wel eens.  Dan ben ik ineens dat appen een die verplichting helemaal beu.  Ik heb er nooit bij stilgestaan dat dat bij een ander dan overkomt alsof het me allemaal niks meer boeit. 

Reageer