Skip to main content
Vraag

Hoe vind ik het best een homoseksuele vriend?

• August 5, 2026
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+2

Ik ben zeer waarschijnlijk homoseksueel, en als ik later wil flirten/daten moet ik dan wel een homoseksuele man voor me hebben. Hoe vind ik die het best? (Buiten apps speciaal voor LHBTI+ om.)

Dus tips van mensen die homoseksueel zijn en verkering hebben met iemand die hem/haar buiten zo'n app hebben ontmoet, zal ik zeker op prijs stellen. (Anderen mogen ook tips geven, hoor)

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 5, 2026

ik denk dat een homoman misschien heus wel ziet dat jij misschien ook homo bent en ik denk dan dat hij wel op jou afkomt omdat je nog jong bent. maar soms zie je weleens dat 2 mannen sex hebben en dat het lijkt of het pijn doet als ze een piemel tussen hun billen in hun kont krijgen. en ik denk dat jij nog geen piemel in je hebt gehad dus wees voorzichtig en doe niks wat je niet wilt.

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+2

@DJEE 

Zo ver ben ik gelukkig nog niet, seks ga ik pas doen als ik 18+ ben, dat heb ik met mezelf afgesproken. Maar liefde gaat niet alleen om seks, ook over het ontdekken, dus dan moet ik eerst een man vinden. Aan sommigen zie je het hartstikke duidelijk, ik val niet op dat soort types, maar aan mij niet.