Vraag

hoe vind ik een vriendje?

  • 16 December 2023
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyyy! 
 

Ik heb ff jullie advies nodig!! 
Ik voel me soms best wel eenzaam, ook al heb ik veel vrienden en een best oké gezin, maar ik mis gewoon iemand die ontzettend van me houd, met wie ik kan praten over alles en er voor me is als ik dat nodig heb! En ik dacht dat dat niemand anders al die eigenschappen kan hebben dan een vriendje! 

Veel van mijn vriendinnen hebben iemand op het oog of een relatie.  Maar ik heb überhaupt nog nooit met iemand “verkering” gehad (zeg maar basisschool verkering) .  Al mijn vriendinnen ontmoeten ook allemaal leuke jongens maar ik niet! Misschien komt dat doordat mijn ouders mij heel beschermend hebben opgevoed (ik heb geen snap, tiktok, insta of zo iets)! Ook zit ik niet op een sport of zo! Maar misschien ga ik in april wel auditie doen bij een theater groep om in een productie mee te doen maar ja, dat is pas in april! En dat zijn kinderen tussen de 12 en 24 en m’n zusje speelt al mee! (K had btw wel een flinke crush of een jonge uit die groep, die toevallig ook bij mijn zus op school zit. Alleen  toen kwam ik erachter dat hij 17 en gay is, en hij kende mij niet eens!! Hij kende wel mijn zus en zusje maar mij niet! Echt crú! Dus daar ben ik vanaf gestapt!  )
 

Dusss…. Ik heb hard jullie tips nodig!! 
 

xxx Lide Anna  <3

jullie zijn amazing!!! ❤️😘


(Misschien voor de duidelijkheid ik ben 14 en hetero. Mijn ouders zijn bij elkaar en ik heb een zus en een zusje!! Ik zit in 2 havo-vwo! )


3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi

Die theatergroep kan al een mooi begin zijn, en je zou ook bij scouting kunnen gaan of een andere jongerenclub waar je superleuke mensen gaat ontmoeten. Zelf zit ik dus bij scouting en ik heb daar echt de leukste mensen ontmoet en doordat je bv op kamp gaat een meedoet met allerlei uitwisselingen of grote kampen ontmoet je mensen uit heel Nederland en vaak ook Duitsland en België. Soms heel Europa. En het zijn ook  allerlei verschillende mensen enzo, superleuk, Nouja kijk maar eens of dat iets voor je is.   Je kunt het altijd even zoeken op internet 😉

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +6

@Tartan14 toevallig  ik heb mijn vriendin op scouting ontmoet. 

@Lide Anna je kan zoals hierboven gezegd word het beste een leuke hobby zoeken. Kijk gewoon welke sport je leuk vind en meld je aan voor een proefles, je hebt immers niks te verliezen!

Zitten er misschien ook nog leuke jongens in jouw klas? Misschien daar eens wat beter naar kijken. 

 

En idd, al zoek je naar een sport, kijken wat je leuk vindt, of leuk lijkt en niet naar een bepaalde sport gaan, alleen om dan een jongen te vinden.

Want anders hou je het waarschijnlijk niet lang vol om regelmatig te gaan, en je moet (gok ik) wel serieus meedoen?

Reageer