Vraag

hoe vind ik een jongen die mij leuk vind en ook homo is?

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Ik ben nu 14 en al mijn vriendinnen hebben nu een relatie en ik val er een beetje buiten. Ik wil ook zo graag een vriendje maar ik heb het gevoel dat elke jongen op mijn school gewoon vere van homo zijn, inplaats daarvan scheld iedereen ermee. Elke nacht droom ik ook over dat ik een lief vriendje heb en dat wij dam gwn samen een film zitten kijken maar ik denk echt dat dat nooit gaat gebeuren. Ik bedoel dit echt niet gemeen maar ik wil ook heel graag een jongen die niet heel overdreven ‘gay’ is, en nogmaals dat bedoel ik echt niet gemeen (misschien ben ik gewoon te veel eisend) maar ja. Hebben jullie misschien advies 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Floris_h!,

ik snap dat dit frustrerend is en dat je je kan voelen alsof er geen enkele andere homoseksuele jongen is; maar als er veel mee word gescholden snap ik ook dat als er toevallig wel een jongen homo is, dit niet durft te zeggen. Daarom kan je dus denken dat jij de enige bent, maar ik durf te wedden van niet. Ook is 14 een hele belangrijke leeftijd omdat je op deze leeftijd meestal pas écht achter deze gevoelens komt omdat je inderdaad gaat experimenteren in relaties.

 

nou snap ik je niet volledig, omdat ik natuurlijk niet in dezelfde situatie zit, maar kennen jouw vriendinnen en hun vriendjes (als die wel gewoon accepteren en niet schelden en niet belachelijk maken) wel een leuke jongen voor je? Een soort wingman gebeuren? Dat kan wel werken, want je kan natuurlijk niet zomaar rondgaan en vragen wie er homoseksueel is en wie niet😅

 

Stel je voor ze zouden een jongen kennen, maar wie je eigenlijk niet mee klikt of uiteindelijk toch niet het lieve vriendje is wie je zoekt om films mee te kijken etc, moet je niet jezelf forceren in een relatie “omdat al je vriendinnen er al wel een hebben”. Je moet echt wachten op de goede jongen waarmee je een klik hebt, maar dat wist je waarschijnlijk al

 

hopelijk helpt dit een beetje! 
 

groetjess 

 

hello1

Thx

Reputatie 7
Badge +12

Hoi ik zit in de exact dezelfde situatie.

Ik ben er net achter dat ik homosexueel ben. Ik zou als ik jou was niet op een datingsite gaan want dat is niet bepaald veilig.(Er kunnen o.a. volwassenen op zitten)

Ik fantaseer ook.

Ik zou het gewoon op je af laten komen.

Reageer