Vraag

hoe verwen ik mijn vriendin

  • 15 February 2021
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

Badge

Hoi! 

Ik ben 14 jaar en mijn vriendin bijna 14

Ik zou wel eens dingen willen voelen bij mijn vriendin alleen ik durf het niet. Mijn vriendin doet het trouwens ook niet... Hebben jullie tips hoe ik haar misschien opgewonden krijg dat ze het wel doet en ik ook? 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Maar denk jij dat zij dat wilt sexs

Badge

Maar denk jij dat zij dat wilt sexs

Ik. Heb geen idee.... Zij was wel degene die in een keer random boven op me ging liggen toen in aan het chillen was op mijn mobiel. 

Badge +1

Hoi! 

Ik ben 14 jaar en mijn vriendin bijna 14

Ik zou wel eens dingen willen voelen bij mijn vriendin alleen ik durf het niet. Mijn vriendin doet het trouwens ook niet... Hebben jullie tips hoe ik haar misschien opgewonden krijg dat ze het wel doet en ik ook? 

gewoon een beetje aanraken op dr plekjes…

Reputatie 3
Badge +4

Maar als ze dat niet wilt of raar vind is er veelkans dat ze het Uit maakt als er jonge opeens naar je midebste grijpt. 

Badge

Maar als ze dat niet wilt of raar vind is er veelkans dat ze het Uit maakt als er jonge opeens naar je midebste grijpt. 

Maar misschien wilt ze het wel maar durft ze niet... Net als ik 😅

Reputatie 5
Badge +5

nja, je moet onthouden dat seks niet altijd een verwenning is. het is heel intiem en meer gericht van partner tot partner. verwennen kan ook een knuffel of cadeautje zijn. 

ik denk (en dat is volkomen mijn mening) dat vrouwen makkelijker een man verleiden tot seks dan andersom… 

je kan ook klein beginnen met een knuffel of teddybeer. jouw keus… je moet bedenken wat het best bij je vriendin past...

Reputatie 3
Badge +4

Maar als ze dat niet wilt of raar vind is er veelkans dat ze het Uit maakt als er jonge opeens naar je midebste grijpt. 

Maar misschien wilt ze het wel maar durft ze niet... Net als ik 😅

Ik ken jou vrindin niet maar dat is tog wel een risico en @Savage_boy al zij kan je ook een iets anders doen voor de verwennen en gaat een jonge râper in bet geraakte. Dan een vrouw.

(ik ben 15 en ben nog niet in bet beland en wil dat ook niet dus teld da niet voor iedereen maar vaak wel).

 

Reageer