Skip to main content

Hoe moet je nou een meisje vertellen dat je haar als meisje leuk vind? Ik bedoel, brief? In het echt? Verkapt? En die dingen op welke manier dan? 

Dat meisje wordt altijd heel stil rond het onderwerp lgbt omdat ze niet weet wat te zeggen/wat ze met het onderwerp lgbt aanmoet. Ze wist dat ik haar beste vriendin (die ook lesbisch is) waarmee ik nu ook gewoon normaal bevriend mee ben (het was voor dat meisje niet wederzijds maar ze vond het wel verder prima om contact met mij te krijgen/hebben) leuk vind/vond, ze vond ondanks mijn gevoelens voor haar beste vriendin dat we gewoon goede vrienden konden worden/zijn en ze weet dus dat die/haar/onze vriendin lesbisch is.

Ik ben niet zozeer bang dat ze boos reageert of zo. Eerder dat ze het ongemakkelijk zal vinden en dat we daardoor niet meer zo prettig en ontspannen met elkaar om zullen kunnen gaan. 

Dus wat is dan de beste aanpak volgens jullie??

Je kan toch gewoon vragen of ze naar girl in red luistert? Ik zie het probleem niet😂

Nee jk. Denk dat je er het beste eerst kunt achterkomen of zij meisjes ook leuk vind. Misschien kun je het eens met haar hebben over meisjes die je knap vind en kijken hoe zij daarop reageert.

Heel veel succes!


Het is totaal onduidelijk of ze op meisjes valt of niet. Ze is dus altijd best stil rond dat onderwerp en volgens die andere vriendin is ze ook nog niet zo bezig met überhaupt liefde. Maar dat van die knappe meisjes en kijken hoe ze reageert en zo is in ieder geval een goed idee!


Reageer