Vraag

hoe vertel ik mijn beste vriendin dat ik haar leuk vind

  • 19 April 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi ik ben een meisje van 13 jaar 

ik heb heel lang getwijfeld of ik mijn allerbeste vriendin leuk vind of of het gewoon heele goede vriendschap is en nu heb ik het er wel vaak met haar over gehad dat ik ook op meiden val maar nooit gezecht wie ik misschien leuk vind en nu heb ik laats wel gezecht dat ik zat te twijfelen of ik haar leuk vind of of het hele goede viendschap is maar ik wil het nog een keer tegen haar zeggen nu ik het zekker weet maar ik weet niet of het slim is aan gezien zij op jongens valt en ik al weet dat ik nooit iets met haar zal krijgen dus weet ik nu niet wat ik moet doen 


1 reactie

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad! Ik was ook verliefd op mijn beste vriendin(ben zelf ook een meisje), we waren beide uit de kast voor elkaar gekomen op dezelfde dag 😂 zij als Pan en ik als Bi. Ongeveer een maand later zei ik tegen haar dat ik verliefd op haar ben (nu inmiddels al een jaar geleden 🤔), ze zei toen dat ze niet op mij was. Dat  heeft mij geholpen om over haar heen te komen, voor een lange tijd. Ik denk namelijk dat ik haar weer leuk vind 🤔

Reageer