Skip to main content

hoi hoi, ik ben een meisle van 15. ik ben halverwegen het jaar van klas verwisseld. ik kwam in de klas met een jongen die ik heel leuk vind. ik zit iedere les naast hem. in de tussetijd heeft hij al een vriendin gehad. ik wilde hem eind van het scholljaar vertellen dat ik hem leuk vind, maar we hebben samen met een andere vriend een youtube account aangemaakt. ik ga hem dus nog heel vaak zien. ik weet niet of hij mij ook leuk vind en ik heb vaak het gevoel dat ik vervelend ben. ik wil graag dat ie weet hoe ik me voel, maar ik wil niet de vriendschap verpesten of het raar maken iedere keer dat ik m zie. plss help

Halloooo,

Vertel het gewoon maar en kijk of het wederzijds ook zo is. Alleen zo zal je het te weten komen! Als jullie vrienden zijn, wordt de vriendschap ook niet zo snel verpest. :]

Groetjes, justGhast

Hoiii

Dat is wel moeilijk! Misschien kan je een keer afspreken of iets leuks gaan doen. Of je kan seinen dat je hem leuk vind bijvoorbeeld: beetje aankijken misch dichterbij gaan zitten. En misschien geeft hij wel seinen terug dan weet je dat je goed zit! Of je vraagt hem gewoon een keer wat hij van je vind.

Ik hoop dat dit geholpen heeft!

Doeii

Reageer