Vraag

Hoe vertel ik een jongen dat ik hem leuk vind?

  • 15 April 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben dus verliefd op een jongen. Ik vind hem super knap maar ik weet niet hoe ik het hem moet vertellen?

het is nou ook weer niet zo dat ik hem heel vaak zie maar toch is vind ik hem mega knap en leuk. Hij zit ook niet bij mij op school. maar wat moet ik dan doen om hem te laten weten dat ik hem zo leuk vind? 


4 reacties

App met hem, maak meer contact, geef hem één dag veel attentie en de andere dag moet je hem gewoon niet appen, doe dit voor ongeveer een maand, hij gaat daardoor steeds over je denken, daardoor gaat hij jou misschien ook superleuk vinden!! Ik hoop dat dit hielp!

Reputatie 3
Badge

flirt me them

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, wees vriendelijk en belangstellend, vraag hem hoe het is, wat hij gedaan heeft vandaag enzo. Gewoon, wees gezellig en probeer een leuk, gesprek te hebben. Lach met hem mee (niet té) en vertel zelf ook leuke dingen. En maak opmerkingen dat je het gezellig vind om met hem te praten, dat soort dingen. Wees gewoon zoals je bent en vind de klik met hem :) Succes !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 5
Badge +1

Eejj meid !  dat wat ze hier zeggen ! Doen ! Anders ziet ie je niet. Hoe is het gegaan??

Doby x

Reageer