Ik ben een meisje van 14 en vind een jongen leuk, nu vraag ik me af wat doen jongens als ze iemand leuk vinden. Hoe laten ze dat zien?
Alvast bedankt
Ik ben een meisje van 14 en vind een jongen leuk, nu vraag ik me af wat doen jongens als ze iemand leuk vinden. Hoe laten ze dat zien?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Bekijk deze site met 15 dingen wat een jongen doet als hij je leuk vind hopelijk helpt het je.
https://denkpositief.com/15-dingen-die-hij-onbewust-doet-als-hij-je-leuk-vindt/
Groetjes lars1234.
Alvast bedankt
Bekijk deze site met 15 dingen wat een jongen doet als hij je leuk vind hopelijk helpt het je.
Groetjes lars1234.
Klopt vrij weinig van die lijst, met zijn haar spelen? Dat doen meiden eerder, heb nog nooit een jongen dat zien doen. Ook dat van top tot teen bekijken, tuurlijk kijken we graag, maar we zullen je echt niet helemaal scannen in gesprek ofzo, meestal gewoon kijken als zij het niet door heeft.
Als een jongen verliefd is op je dan zal hij contact met je opzoeken of veel lachen in gesprek met jou. Ik weet nog wel dat ik verliefd was op een collega en we glunderden altijd naar elkaar in een gesprek. Geen idee waarom maar haar aanwezigheid maakte me blij. Als je hem betrapt op staren dan is dat een goede teken.
Alvast bedankt
Groetjes lars1234.
Klopt vrij weinig van die lijst, met zijn haar spelen? Dat doen meiden eerder, heb nog nooit een jongen dat zien doen. Ook dat van top tot teen bekijken, tuurlijk kijken we graag, maar we zullen je echt niet helemaal scannen in gesprek ofzo, meestal gewoon kijken als zij het niet door heeft.
Als een jongen verliefd is op je dan zal hij contact met je opzoeken of veel lachen in gesprek met jou. Ik weet nog wel dat ik verliefd was op een collega en we glunderden altijd naar elkaar in een gesprek. Geen idee waarom maar haar aanwezigheid maakte me blij. Als je hem betrapt op staren dan is dat een goede teken.
Ik zie soms jongens met hun haar spelen (gewoon hun haar vastpakken of ermee friemelen omdat ze zenuwachtig zijn niet dat ze hun haar een richting laten slingeren) als ze hun Crush zien zie ik dat ze soms stiekem proberen te kijken naar haar lichaam. En het kan zijn dat jij het niet doet daarom geeft deze site 15 dingen wat jongens doen als ze een meisje leuk vinden
Groetjes
Ik denk dat als een jongen je leuk vindt, hij zo veel mogelijk met je probeert te praten en je veel complimenteert. Niet alleen praten face to face, maar ook via social media (vooral als ze verlegen zijn/niet echt durven te praten).
Maar dit is wat ik merkte uit eigen ervaring, ik ben een meisje dus heb verder ook geen idee haha :)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.