Vraag

Hoe tegen crush een crush praten

  • 2 September 2021
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoiii,

Ik heb dus al stiekem een tijdje crush op een klasgenoot van me. Hij is vrij populair onder de meiden, maar hij kijkt soms wel stiekem naar mij, merk ik. Toch durf ik geen gesprek met hem aan te gaan, omdat hij altijd bij zijn twee vrienden is, en die zijn, bot gezegd best wel highclass. Heeft iemand tips hoe ik toch een gesprek met hem kan aangaan?

 

Raafje


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Ravelien,

Je zal toch een keer een gesprek moeten beginnen anders word het moeilijk ;) Je zou natuurlijk kunnen appen, maar dat is misschien een beetje onpersoonlijk. Kan je niet met hem praten als je bijvoorbeeld in een groepje bij hem zit met een project? Of tijdens bijvoorbeeld gym met een team? Dat kan het wat makkelijker maken om een gesprek te starten. En misschien daarna beginnen met appen.

Succes

Groetjes NV

Reputatie 2
Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Dankjewel! Dat kan zeker helpen, voor zover er ooit een project komt bij ons op school😁 Maar met een groepje bij de gym is het zeker wel mogelijk. Soms hebben we kleine groepje van 4 mensen ofzo, maar vaak ben ik dan te verlegen om iets te zeggen. Misschien nu maar gewoon een grote stap zetten!

Reageer