Vraag

Hoe te vertellen????

  • 23 June 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik heb sinds 2 weken een vriendje alleen mijn ouders weten het niet en ík weet niet hou ik het moet vertellen! 

Korte vraag graag tips :3

Greetzz Melsey❤️


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hey,

Toen ik op mijn 11/12? een vriendje kreeg vond ik het ook heel spannend om te vertellen. Ik wist niet hoe ge gingen reageren dus dan is het nogal eng. Hij was niet zo’n welgenoemde Bad Boy dus ik wist wel een beetje in mijn achterhoofd dat ze het wss wel goed zouden vinden. En nu hebben we dus al 3/2 jaar een relatie!

Het is eigenlijk heel simpel: vertel het gewoon! Je ouders hebben vast wel eens gezegd met welke jongens je wel en niet om moet gaan en als het niet zo’n jongen is dan zit je gewoon goed :) 

Je kan eens onder het eten zeggen dat je een leuke jongen hebt ontmoet en dat hij heel aardig is. Dan kan je een beetje een gesprek aanwakkeren van dat je misschien een relatie krijgt. Ondertussen is het al aan tussen jullie maar dat weten je ouders dus nog niet. En dan kan je steeds meer over hem beginnen en dan weet ik zeker dat je ouders hem wel eens willen ontmoeten! En als jullie dan allemaal samen gezellig een spelletje (ofzo) aan het doen zijn zeg je dat het aan is. Dan kunnen ze niet ter plekke ruzie gaan maken met je als ze het er niet mee eens zijn want hij is erbij. Je maakt nou eenmaal geen ruzie met gasten erbij! De rest van de tijd moet je er gewoon heel blij uitzien dat jullie samen zijn (hopelijk ben je dat ook!) en er voor zorgen dat je ouders dat zien. Ze willen dat jij blij bent en als ze zien dat dat met hem is dan is het ook sneller oké!

Hoop dat je hier iets aan hebt!

XX:four_leaf_clover:

Reageer