Vraag

Hoe te hinten naar een meisje?

  • 28 November 2022
  • 16 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben verliefd op een meisje en wil graag naar haar hinten. Hebben jullie tips?

Redenen waarom ik het niet direct vraag:

  1. ik durf het eigenlijk niet echt (ik weet het, ik durf wel een dun stuk metaal op me af te laten komen met zo’n 50km/uur bij schermen maar niet om een meisje uit te vragen)
  2. ik zit bij haar op schermen en als ze me afwijst heb ik twee keer per week schermen bij haar en dan ga ik me waarschijnlijk awkward voelen
  3. ik zie haar alleen bij schermen dus hoe de f kan zou ik haar kunnen vragen (ik bedoel dat als ik op schermen haar vraag staat iedereen der bij)

16 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Complimentjes zijn altijd goed. Daarmee laat je meteen merken dat je haar leuk vind.

1 Waarom durf je niet dan? Als je echt iets met haar wilt zul je toch over die angst heen moeten.

2 Afgewezen worden is altijd een risico, dat hoort er bij. En geloof me, dat awkward voelen is ook zo weer weg.

3 Misschien een rustige plek uitzoeken waar niet zoveel mensen zijn? En andere mensen interesseert het echt niks dat je een meisje uit vraagt hoor. Die letten daar echt niet op.

Succes iig

@tim16  de enige plek waar ik met haar heen zou kunnen gaan is naar de kleedkamers maar dat vindt ik ook een beetje raar

en waarom ik het niet durf geen idee ben gewoon niet zo goed met meiden

en waarschijnlijk intreseerd het ze wel aangezien sommige van schermen alleen(figuurlijk ook wel over iets anders maar wel veel daarover) maar over dat praten en ik kreeg laatst de vraag of ik chickies aan het fiksen was toen ik met een meisje dat 2 jaar oud is en gay aan het praten was

Dus ja daarom liever niet gewoon vragen

Reputatie 7
Badge +17

Je kan haar wel met hints (oogcontact, complimentjes) laten weten dat je haar leuk vindt maar als je wat meer wilt zul je dat toch gewoon tegen haar moeten zeggen. Dat je nog niet zo goed durft is heel normaal en hoort ook wel bij de leeftijd (jij was 13 toch?) Geloof mij dat als je je over die angst heen zet het allemaal wel meevalt.Je moet maar zo denken, als je het nooit vraagt weet je zeker dat het niks wordt. En achterlijke opmerkingen van anderen moet je gewoon negeren, klinkt makkelijk weet ik, maar toch doen.

Morgen wordt ik dertien

 

ik wil eerst denk ik gewoon hinten ofzo iets en dan moet ik het uiteindelijk maar gewoon gaan vertellen, maar liever niet tijdens scherm training ergens anders lijkt me beter

Is het trouwens een goed teken dat ik gesnuif werd met haar door andere van schermen of betekent dit helemaal niks(zij kunnen ook goed met haar opschieten miss dat dat nog wat uitmaakt)

Reputatie 7
Badge +17

Wat bedoel je met gesnuif?

Aah haha kut auto correctie ik tikte geshibt alleen dat verandert hij dan

Reputatie 7
Badge +17

Haha ok. Ja als mensen je shippen is dat wel een goed teken denk ik. Ze denken dus dat jullie wel bij elkaar passen

Aaah nice goed om te weten en bedank voor de tips

 

andere tips zijn nog altijd welkom

Badge

Hoii! Ik weet niet hoeveel leden er bij jullie groep schermen zijn, maar je zou ook een keer mensen kunnen uitnodigen van die groep om samen iets te doen met haar er dus bij. Dan zijn jullie niet alleen, maar kunnen jullie wel elkaar misschien wel beter leren kennen?

Dat is best een goed idee @Jabadoo. We hebben wel meerdere leden op schermen die zij ook mag

Ik was vandaag op schermen en toevallig ook jarig en zij was de enige die dacht laat ik een cadeau voor hem mee nemen (niks speciaals ofzo) kan dit nog iets bedenken

Ik zal even een omschrijving van haar geven miss dat jullie dan nog extra tips ofzo hebben

ze is een lief, grappig, sportief en soms een beetje arrogant(op een grappige manier dus niet echt verwaand) meisje

 

natuurlijk moeten jullie niet vergeten dat Lief enzo een beetje minder te doen aangezien ik het waarschijnlijk een beetje overdrijf omdat ik een crush op haar heb

ik voel me eigenlijk nog onzekerde over het uitvragen(wat ik best graag zou willen), omdat ze zich steeds meer gaat gedragen als goede vrienden.

hebben jullie hier tips voor

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy!

Hele herkenbare situatie. Ik ben dan alleen een meisje, maar dat maakt niet uit.

Ik kickboks met allemaal jongens en 3-4 meiden van de 24. Ik heb met 2 daarvan gehad en heb nu met een andere jongen daarvan. 1 is er vanaf gegaan en de andere zit er nog op. Die andere die er nog op zit noemen we Jan, Jan doet heel raar en wacht mij uit de training op. Maar daar hebben we het niet over. Wel een tip, doe dit niet. Maar de jongen waar ik nu mee heb noemen we even Peter. Peter ken ik al wat langer en was al hele goede vrienden met hem. We gingen steeds vaker dingen doen samen en van het weekend konden we er niet meer omheen en hebben we gezegd wat we voor elkaar voelde. 
 

Nu je weet dat dit uit ervaring komt, hier komt de tip. 
Wees niet bang om afgewezen te worden! Ze gaf je een cadeautje op je verjaardag?! Ze vind je wss leuk. Nodig haar een x uit om wat samen te doen en zeg dan wat je voor haar voelt. Vraag of ze een x langs wilt komen nog voor je verjaardag. Een beetje laat, maar goeie smoes. 
 

Ik heb een paar tips voor je als je met haar hebt!

 

  1. Wees eerlijk! Eerlijk zijn komt je het verste mee, we weten wanneer je liegt.
  2. Maakt het NEVER NOOIT uit via whatsapp, snap etc. Dit is zo naar en onpersoonlijk.
  3. Laat haar in haar waarde en laat haar haar eigen keuzes maken. 
  4. Andere jongens zijn niet altijd slecht. Ik snap dat je niet wilt dat ze met andere jongens praat, maar breng dit dan in een aardige toon. Zo zal ze jouw wensen sws respecteren!
  5. Respecteer haar wensen ook, het moet van beide kanten komen. 
  6. Zoals ik net al zei, een relatie moet van beide kanten komen. 
     

Xxx Lea

 

Reageer