Vraag

Hoe te flirten?

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Badge

Hey!

Ik ben een meisje van 14 en ik heb een crush op een jongen. We zijn nu een soort van aan het daten enzo, maar ik weet niet echt hoe ik moet flirten. Heeft iemand tips?

Thnx, bye! :)


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hey!

ikzelf ben ook niet echt goed in flirten maar ik zou even kijken op het internet, misschien dat dat helpt.

Badge

Hey 

Als je gwn jezelf bent werk het best

Ik flirt zelf altijd door vrolijk en actief te zijn en proberen steeds iets dichter bij te gaan zitten (maar doe dit super subtiel bijvoorbeeld pak wat drink en ga dan net iets digterbij zitten)

Ook helpt het als je niet over andere jongens praat dan worden ze onzeker en dan zullen ze denken dat je niet geïnteresseerd bent 

De makkelijkste manier om te flirten is in zijn ogen kijken maar niet staren en als je terwijl je in zijn ogen kijkt soms naar zijn lippen kijkt werkt het het beste 

Dit is uit mijn eigen ervaring ik weet niet of het bij jou werkt/helpt maar veel Suc6 ik hoop dat je hier iets aan had 

Badge

Heyy

Anoniemmens hier!

Als ik met iemand flirt doe ik altijd gewoon hoe ik ben.

Je moet mensen niet iemand anders laten zien als hoe Jij bent!

Als je toch tips wil:

Jongens kijken vaak naar het haar(ik ben een jongen) en de kleding, vrolijke kleding is altijd goed. 

Hopelijk heb je hier wat aan

 

Groetjes Anonanoniemmens 

hoi

ik ben een jongen. en idd zoals meerdere mensen hier zeggen. raak hem subtiel aan en ga wat dichter bij hem zitten. Praat niet over andere jongens en luister ECHT  naar hem. kijk hem aan en lach en of kijk naar zen lippen.  

ik hoop dat dit helpt groetjes!

Reageer