Skip to main content

Hoe t nu is tussen m'n vriendje (nu ex) en mij

• April 28, 2025
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5

Hey! Sorry dat ik zo lang inactief was en jullie niet meer op de hoogte heb gehouden! Maar anyways, ik ga t verhaal helemaal vertellen voor de mensen die het willen weten maar het gemist hebben :] als je dit alleen wil lezen is t prima, maar als je hier tips/tops over hebt, reageer gerust :]

We waren gekoppeld door een vriendin waar we allebei mee praten. Die vriendin gaf me opeens z'n nummer en we raakten aan de praat en t was echt gezellig en we hadden t ook al over een relatie (weet ik, erg snel) dus gingen we afspreken en dat was gezellig, na t afspreken vroeg hij of t officieel was en ik zei (met m'n domme hoofd) 'ja :]' 

Daarna hebben we nog een paar keer afgesproken, maar de 2e date wilde hij al helemaal met me zoenen, maar ik durfde dat niet, want ik had daarvoor nog niemand gezoend, dus ik zei dat ik t niet durfde. Hij probeerde me te pushen om mij hem te laten zoenen, omdat hij ook te bang was ofzo, maar ik deed t niet. Hij heeft me (op de 2e date al) een hickey gegeven. 

Op 1 van de volgende keren dat we afspraken gingen we naar mijn huis en gingen we op mijn bed liggen. Ik wilde eerst gwn een film met m kijken, maar hij keek meer naar mij dan naar de film, dus gingen we heel close knuffelen (dat was gezellig, dw ik ben niet aangerand ofzo) en het werd zo gezellig dat we uit eindelijk tongend op mn bed lagen. Het was echt leuk en gezellig vond ik, maar de volgende keer dat we gingen afspreken, wilde hij naar een bankje lopen, dus wij zitten op dat bankje en hebben gwn een leuk gesprek. Opeens zegt hij dat hij terug wil naar daten en dat het allemaal te snel gaat (al het snelle kwam uit hem, ik wilde eig nog niet zoenen, maar vond t wel fijn tho) Ik dacht er niet veel bij, maar ik vertelde het aan m'n vrienden op school en toen besefte ik pas echt wat er was gebeurd. 

Een weekje verder vroeg ik of hij wilde afspreken en hij zei toen dat hij niet kon. Een paar dagen daarna kreeg ik een appje van die vriendin die ons had gekoppelt met 'Ik heb het gehoord van hem, wat kut dat hij je gedumpt heeft.' Maar dat had hij niet tegen mij gezegd. Hij zei tegen mij terug naar daten, dat was voor mij geen 'ik maak t uit.' Dus ik appte hem boos en hij appte boos terug. Daar kwam een kleine ruzie uit, maar hadden we t zo gelaten. Een paar dagen daarna vonden m'n vrienden het zo kut voor me dat ze hem een bericht stuurden met een hele storytime en dan in het midden van dat bericht (doe ff alsof ik Piet heet, zo heet ik niet) 'Piet maakt het nu officieel uit, voor als jij dat niet had gedaan.' Daar reageerde hij geshocked en boos op, maar hij leek een heel ander persoon dan wanneer hij boos was op mij, dus deed hij stoer tegen m'n vrienden. Ik kan dat gwn niet hebben, dus ik heb m daarna nog een berichtje gestuurd, kwam weer een ruzie uit, dus ik heb gezegd 'isg' en heb m geblokt op alles. 

Jemig, dat was veel langer dan ik dacht WHAHAHA ik ben oprecht al 20 minuten ofzo aan t typen... maar zouden jullie wat anders hebben gedaan, of heb ik dit goed gedaan? Als je nog vragen hebt, mag je ze stellen en als je wil weten hoe t met me gaat na al dit, met mij gaat t echt heel goed. Ik zie dit als een leermoment, dus ik voel geen pijn ofzo.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Chihiro! Dankjewel dat je zo open bent en je verhaal deelt, dat is echt dapper. Wat je beschrijft klinkt als een hele intense en soms verwarrende situatie, en eerlijk gezegd heb je het echt goed aangepakt door uiteindelijk voor jezelf te kiezen en grenzen te stellen.

Het is helemaal oké dat je eerst nog niet klaar was voor zoenen en dat je dat duidelijk hebt aangegeven, want jouw grenzen zijn het allerbelangrijkst. Het is jammer dat hij het niet zo respecteerde en dat er zo veel gedoe en miscommunicatie ontstond, maar jij hebt duidelijk voor jezelf opgekomen door hem te blokkeren toen het teveel werd. Dat is krachtig, vooral omdat het vaak lastig is om zulke beslissingen te nemen.

Het feit dat je het ziet als een leermoment en dat het nu goed met je gaat, zegt heel veel over hoe sterk je bent. Soms lopen dingen niet zoals je wilt, maar elke ervaring helpt je om meer te weten over wat jij wilt en verdient in een relatie. Blijf vooral goed naar jezelf luisteren, en wees trots op hoe je dit hebt gedaan! 

xx liefs Wolf 🐺