Skip to main content

Ik zie vaak een jongen op mijn school en ik wil graag een praatje ofzo iets maken.  Alleen die jongen zit een jaar hoger. Ook ben ik best verlegen en ik zie die jongen vaak in een groepje (wat het nog erger maakt!) Heeft iemand tips waardoor ik misschien met hem kan praten?

Hoii,

Maak je niet te veel zorgen! Als jij graag met hem wilt praten moet je dat ook doen!:) dit klinkt heel makkelijk hoe ik het nu zeg maar dat is het eigenlijk niet ik weet het... maar probeer het! Ik duim voor je! Sorry dat ik niet echt een goed advies heb ofzo.. Maar probeer al je zelfvertrouwen bij elkaar te rapen en begin een praatje:) al gaat het over het weer, het maakt echt niet uit welk onderwerp. Al zeg je alleen hoiii ofzo. Ik geloof in je! Je kan dit! 

- Annoniem_meisje 


Hoi of neem iets mee een pen ofzo en die "raap je dan op" en vraagt aan hem of die pen van hem is.. zoiets en begin dan bijv over iets dat hij bij zich heeft misschien zijn jas of watch ofzo. Geef een snel compliment.  Als je dat voorwerp "opraapt" en een praatje begint gaat het vaak vanzelf. En straal wel zekerheid uit 😉 lukt je vast ! 

Groetjes liefs Julian X


Reageer