Skip to main content

Hoii, ik ben een jongen van 17 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb zo’n app gedownload om mensen te ontmoeten op snap en ik  probeer dus  met meiden te praten op snap maar ik weet dan niet wat ik moet zeggen en het wordt heel ongemakkelijk. Hoe pak ik dit aan?

hoi! ik ben eefje en ik ben een 16 jarig meisje. uit ervaring kan ik begrijpen dat dit erg ongemakkelijk en moeilijk is. mijn nummer 1 tip is om mensen (meisjes) in het echt te spreken en ontmoeten in plaats van over een app, dit is makkelijker, fijner en veiliger. maar mocht je dit toch via een app doen en zo contact krijgen over snap houdt het dan luchtig! houdt het gewoon bij een luchtige conversatie over onderwerpen waar jullie alletwee zeker weten iets over weten! bijvoorbeeld; school, corona en andere dingen waar de maatschappij nu te maken heeft, zo weet je zeker dat zij met je mee kan denken erover en het niet akward wordt! toch raad ik je aan om in het echt mensen te ontmoeten, zo krijg je vaak betere banden.

x eefje


Bedankt voor je reactie, ik zou ook graag iemand in het echt ontmoeten, maar er zijn niet echt leuke meiden in mijn omgeving, en als ze er zijn zijn ze al bezet. Weet je misschien hoe ik nieuwe mensen kan ontmoeten misschien ook online??


Zijn er op school geen meiden waar je gezellig mee kan kletsen? Als dat goed gaat is het ook goed voor je zelfvertrouwen! 


-onnodige quote verwijderd-

Helaas niet, en alle leuke meiden hebben dus al een vriend


Reageer