hoe praat ik in godsnaam met een jongen

  • 31 December 2020
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi 

ik heb dus een crush op een jongen.

ik "praat” dus al ongeveer een week met hem maar er valt nooit echt wat te zeggen.  als ik hem wat vraag dan antwoord hij heel kort en hij stuurt altijd een meme erachteraan.

HOE praat ik met zon iemand???

 

svp help mij,

Ye Ah, 16


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

De beste manier om een jongen te krijgen is hem van alles vragen enzo, dan meer persoonlijk te praten en dan miss een date, enzovoort, maar niet bij elke jongen werkt dat, je kan ze ook gewoon iets sexys sturen, de meeste jongens vinden dat wel lekker, en dat zijn ze gelijk geïnteresseerd. Veel geluk nog, happy new year!

-flopflop13⚪️🔴⚪️

jongens zijn in communicatie inderdaad wat praktischer dat merk jij nu ook heel erg 

korte duidelijke antwoorden omdat dat gewoon het makkelijks en het meest praktisch is 

jongens vinden het vaak ook moeilijk om hun gevoelens te uiten 

(okay wat ik nu ga zeggen klinkt echt heel dom maar boeie het is mijn mening :joy:)

ik denk dat het al positief is dat hij in ieder geval die memes stuurt dat doe ik zelf ook niet naar iedereen dat stuur ik naar mensen die ik vertrouw en mag 

memes zijn vaak ook heel persoonlijk

ik weet niet heel goed hoe je dit moet aanpakken maar dit zou IK proberen als ik jou was: laat weten dat je geïnteresseerd bent ben duidelijk en direct dat vinden jongens vaak fijn. geen dubbele betekenissen in je woorden en van dat soort dingen want daar snappen we toch niks van. 

ik weet niet of je hier iets aan hebt gehad ik weet ook niet wat voor soort guy het is maar ik denk dat hij op een gegeven moment wel interesse gaat tonen want ik zou me in ieder geval wel heel speciaal voelen als een meisje in mij is geïnteresseerd (in wat voor manier ook)   

cus guys luv gurls but other way arround not so much not so often

ik wens je succes 

 

me :))

Reputatie 3
Badge +1

Hé ik denk dat je het misschien niet door hebt maar die jongen is waarschijnlijk ook super zenuwachtig ik denk dat je hem op iets te drinken kan trakteren.

Als jullie dan zitten kunnen jullie eens echt kletsen 

 

 

Reageer