Skip to main content

Hallo 

Ik ben een meisje van 12 en wil graag een boyfriend van 11/12 en heel mss 13j

Ik heb al gezocht tussen iedereen dat ik ken van jongens maar heb niets gevonden. 

Weet er iemand een app of iets dat mij kan helpen??

(ik wil echt zoooooo graag een leuk en lieve en liefst ook een mooie boyfriend! 😍)

Btw als het niet erg is woon ik in West Vlaanderen (België en ik gebruik veel en graag kindertelefoon. 

hoi 

wat ik je kan aanraden is om yubo te downloaden! er zijn zoveel leuke jongens daarop ik heb mijn drooman daar gevonden!!! 

heel veel plezier xx


Moet je foto's van je plaatsen van jezelf als je een acc aanmaakt? 


Bedankt voor je vraag. We vinden het belangrijk dat je anoniem bent op het forum. Daarom mag je geen foto’s plaatsen van jezelf of anderen. Zie Forumregel 6: 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

Veel plezier op het Forum!

De Kindertelefoon


Beste Karin, ik denk dat Anoniem11932 vroeg over yubo. Om die vraag te beantwoorden, nee. het hoeft niet per se maar in mijn optiek vind je wel meer succes als je wel foto's van jezelf OP YUBO zet.


Reageer