Skip to main content

Hallo,ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb nog nooit gezoend. Ik vind wel een jongen leuk en hij heeft mij gevraagd of hij mij kon zoenen het probleem is dat ik niet weet hoe... heeft iemand tips of een uitleg? Alvast bedankt :) 

Hoi @Veertje404!

Ik heb zelf pas met 1 jongen met tong gezoend. Ik had eerst een vriendje en het duurde een tijdje voordat we voor het eerst zoende me tong. Voor veel mensen is het ongemakkelijk of spannend maar omdat ik al een relatie met hem had en we elkaar al door en door vertrouwde was het helemaal niet ongemakkelijk. Doe het pas als je zeker weet dat de ander het ook wilt (anders kan het heel ongemakkelijk worden). Ik begon met een beetje lippen tegen elkaar maar met mond open en dicht dus dan gaan je lippen steeds beetje over elkaar. uiteindelijk deden we er tong bij. het voelt een beetje raar maar dat wend wel. beweeg je tong rustig langs elkaar en ga geen rondjes draaien. 

je schrijft dat die jongen vroeg of hij je mocht zoenen. je kan best eerlijk zeggen dat je het nog nooit eerder gedaan hebt. als hij echt met je wilt zoenen dan zal hij je helpen en gaat het vanzelf.

succes

Xx Draak


Hey! @Heydraak geeft een top advies, ik doe er 1 ding bij, als je begint te zoenen doe je ogen allebei erbij dicht. Dat maakt het nog lekkerder en intiemer. En net als Heydraak zegt het is het beste, eigenlijk alleen maar goed, als je het allebei wilt! Geniet ervan! 

Asky XxX 


Het is een beetje raar maar je kan altijd gewoon op je eigen pols/arm doen.

 

Kijk wat er het fijnst en het meest neutraal voelt. :)

 

-R


Reageer