Vraag

hoe moet je zoenen?

  • 4 June 2023
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Reputatie 1
Badge

IK HEB JE HULP NODIG

Ik ben een meisje en ik vind een jongen er leuk!!

Maar hoe moet je zoenen??

Vraag 1: hoe weet je niet uit je mond ruikt?

Vraag 2: welke bewegingen moet je maken

Vraag 3: wat zeg je erna

Vraag 4: wat moet je met je tong doen enz

Vraag 5: hoe ging jou eerste keer zoenen

Ik vind dit echt een beetje awkward om te vragen enz maar ja

 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hey,

Vraag 1: hoe weet je niet uit je mond ruikt?

weet je niet proberen van te voren kaugom te gebruiken.

Vraag 2: welke bewegingen moet je maken

lastig uit te leggen is ook voor iedereen anders ligt eraan wat je het fijnste vind. Je kan langzaam rondjes draaien. Maar ik deed meer tong erin langs elkaar en dan eruit. zoiets haha klinkt heel raar

Vraag 3: wat zeg je erna

ik had echt opluchting dat het was gebeurt maar ik liet hem wat zeggen. Je kan vragen of het zijn eerste keer was hahah

Vraag 4: wat moet je met je tong doen enz

ja wat ik in vraag 2 heb uitgelegd. 

Vraag 5: hoe ging jou eerste keer zoenen

niet zo heel goed. Ik dacht ook oke dit is dus leuk? maar de 5de keer ofz toen was t al leuker haha

suc66 met je eerste keer komt wel goedd.

groetjes, 

anoniempie145

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor de reactie❤❤

Badge

Heyyy,

Zoenen is echt heel makkelijk en je hoeft helemaal niet zenuwachtig er voor te zijn ofz.

Vraag 1: hoe weet je niet uit je mond ruikt?  (doe dit niet als je voor die persoon staat maar gwn als je alleen bent ofz) maar als je wilt ruiken of je adem niet stinkt kan je het best op de binnenkant van je pols likken en als je dat aan het doen bent ruiken. Dan ruik je het best je adem

Vraag 2: welke bewegingen moet je maken Je gaat een beetje dr in en dan er weer uit. Je maakt geen rondjes ofz dat is echt raar als je dat doet en het voelt ook niet fijn, maar gwn beetje op en neer. Klinkt raar maar als je het doet is het gewoon normaal. En met je mond ga je n beetje open en dicht. Het ligt er een beetje aan de persoon met wie je het doet. Iedereen vind iets anders lekker

Vraag 3: wat zeg je erna Gwn doen alsof er niks is gebeurd. Maar er niet een te groot probleem van ofz dan wordt het alleen maar awkward.

Vraag 4: wat moet je met je tong doen enz Gwn op en neer alsof je n ijsje aan het likken bent ofz. En gwn heel rustig niet te snel.

Vraag 5: hoe ging jou eerste keer zoenen Goed alleen de jongen met wie ik zoende was stoned dus hij ging dr helemaal voor. 

 

Hoop dat het helpt! En het komt wel goed

Reputatie 7
Badge +6

Heeee ik ga niet de vragenlijst invullen want dat hebben de mensen hierboven al heel goed gedaan <3

Tips voor de opbouw. Ik ging bij gewone mondkusjes mijn mond steeds verder opendoen. En zij deed het terug, dus ik wist dat ze het wou. Dan gaat het verder een beetje vanzelf. 

Nog een tip, soms maak je in het begin nogal gekke geluidjes tijdens het zoenen. Als er lucht ontsnapt ofzo. Na een tijdje word je er handiger in zodat het minder vaak gebeurd. Als je zo'n geluidje voelt aankomen moet je of stoppen met zoenen of je mond een stukje dicht doen en daarna weer open.

Ik hoop dat dit een beetje helpt!

Liefs Julie

Reputatie 7
Badge +9

Vraag 1: hoe weet je niet uit je mond ruikt?

Vaak merk je dat zelf wel maar ik zou gewoon goed je tandjes poetsen en ervoor misschien een pepermuntje vreten. Ik zelf had niet echt die voorbereiding want het was niet van te voren geplanned

Vraag 2: welke bewegingen moet je maken

Ik zou vooral je handen goed plaatsen.

Vraag 3: wat zeg je erna

Ik zou het gewoon relaxed houden. Gewoon chill.

Vraag 4: wat moet je met je tong doen enz

Ik zou gewoon een beetje op elkaar afgaan.

Vraag 5: hoe ging jou eerste keer zoenen

Prima. Je weet de eerste keer niet precies wat je moet doen maar dat komt wel goed.

Ik vind dit echt een beetje awkward om te vragen enz maar ja

Nee hoor, als je eff op het forum bent kan je zien dat er wel genântere dingen op staan

Reageer