Skip to main content

Hoooiiiiii

Dit s best awkward:) ik ben dus een meisje van bijna 16, en k heb nog nooit gezoend, maar k heb wel een crush enzo, nou t zat zo, vrijdag kwam k mn crush tegen toen k uit was van school enzo, we gingen gwn ff kletsen en chillen in het bos vlakbij school en zo.. en we begonnen over crushes, relatie enzo.. en hij zei dat hij mij ook wel leuk vond en ja hij wou me net gaan zoenen.. maar toen kwam net iemand aan die we kennen dus we gingen snel weg. Maar ik heb dus NOG geen relatie met hem maar t komt wel 🙂 maar stiekem ben ik dus wel blij dat we net niet hadden gezoend, ik wil wel heel graag maar durf het niet en ben bang dat ik straks net een hond lijk ofz... 

Hebben jullie tipss ? Hoop hett 

Liefs beertje:)

Nee tuurlijk lijkt je geen hond. Je bent zoals je bent en als je gewoon zegt dat je nog nooit gezoend bent snapt hij je vast wel

Heyy!

Haha, je gaat echt niet op een hond lijken hoor! Zo leuk dat hij jou ook leuk vindtxd. Ik heb hier geen ervaring mee, maar miss heeft @Tover01 wel wat tips voor jou;P. 

Liefs xxx Banaantje <3

Oohh oeps! Ik merk nu pas dat de topic een jaar geleden was geplaatst… Is alles goed gegaan? 

(Pss: Tover01, sorry voor de taggen haha) 

Liefs xxx Banaantje <3

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/1e-x-zoenen-88758?postid=581922#post581922

Hoi hoi, misschien heb je iets aan deze link? ☺️ En wees niet bezorgd, je gaat het vanzelf goed doen, komt goed! 

Groetjes liefs Tartan X 

Heyy,

Dat valt echt wel mee hoor! Zoals @Schaartje123 al zegt je bent gewoon zoals je bent en als je hem verteld dat je nog nooit heb gezoend zal hij daar vast rekening mee houden en dan zal hij je vast wel een beetje helpen! Ik heb een paar weken terug voor het eerst gezoend en bij mij ging het eigenlijk helemaal vanzelf. Komt echt wel goed maak je geen zorgen en geniet er van!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Oohh oeps! Ik merk nu pas dat de topic een jaar geleden was geplaatst… Is alles goed gegaan? 

@Banaantjeeee Haha dat had ik ook nog niet gezien.. Oeps!😅

Ik hoop dat alles goed is gegaan @Beertje80! :)

Liefs van mij <3

Hey! Haha @Banaantjeeee  geeft niet hoor! 😉 Lief toch dat je wilt helpen. Ik heb ook wel een paar keer gehad dat ik dat niet zag! Nou waarschijnlijk weet @Beertje80  inmiddels wel hoe het moet hihi 😍

Liefs Tover xxx

Reageer