Skip to main content

Hoi, ik ben een meisje van 13 jaar.

Ik wil graag wat dingen vragen en weten, hopelijk willen jullie me helpen.

Als ik naar koppels kijk ben ik altijd jaloers, omdat ik ook graag een een jongen wil tegenkomen... Ik ken wel een knappe jongen maar ik weet niet hoe hij vanbinnen is en ik ken hem niet zo goed. Ik wil hem wel graag beter leren kennen maar ik heb heel veel schrik en ik ben ook heel onzeker etc. Ik wil geen lief hebben later zoals sommige van mijn leeftijd, hun relaties beginnen dan altijd zo: ' wil je het aan met me?' En dan kennen ze elkaar nog niet goed en ze kusses niet ofzo of ze zijn niet vaak samen... En dat wil ik niet. maar ik ben bang dat als iemand mij ooit tof zou vinden dat die het dan zo bekijkt of andersom als ik het dan zou aanvragen en die zou kussen dat die dan flipt en verschiet en dat wil ik ook niet... Dus eigenlijk komt het erop neer dat ik een echt goed vriendje zou willen waar ik diepe gesprekken mee kan voeren enz... Maar hoe kan ik dat en hoe leer ik iemand beter kennen en weet ik of die dan ook een echte relatie zou willen? Hoe moet je flirten met iemand?

 

Sorry voor het onduidelijke bericht

Bye 

 

Ja relaties blijven moeilijk  het is moeilijk te zien hoe iemand van binnen is  ik snap je het maakt je soms onzeker 


Reageer