Vraag

Hoe moet ik zoenen? ik zelf heb geen idee

  • 19 June 2020
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik ben onbekendd123 ik ben 15 jaar (bijna 16) en ik heb totaal geen idee hoe ik iemand moet zoenen. Ik heb al gekust maar dat is veel makkelijker (voor mijn gevoel) dan zoenen

Heel veel van mijn vrienden die hebben allang gezoend en ik zelf heb geen flauw idee eerlijk gezegd.

En ik denk dat als je voor je 1e keer zoent dat het sowieso niet heel goed gaat maar ik heb totaal geen idee hoe ik moet beginnen, hoe het verder gaat enzvoorts.... heeft iemand misschien tips voor mij?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heyy!

Ik heb zeker wat tips. Ik was er nogal vroeg mee. Het gaat eigenlijk altijd wel vanzelf. De eerste keer gaat zeker nooit goed. Bij iedereen. Hier mijn tips uit eigen ervaring:

Doe het alleen als je echt wilt.

Drink van te voren een glas water zodat je adem fris is.

Als je het niet precies weet, kun je er misschien ook voor proberen te zorgen dat diegene waar je mee gaat zoenen begint.

Ik zeg je heel eerlijk dat mijn eerste zoen vanzelf ging, ik had het nog nooit gedaan, was 12 jaar en deed het gewoon, als je eenmaal begint lukt het je! 

Succes en veel plezier ;)

Hey,

Misschien kun je de persoon waarmee je gaat zoenen laten weten dat je het nog nooit hebt gedaan. Als diegene dat begrijpt gaat de spanning ook een beetje weg en gaat het ook wat meer vanzelf. Even eerlijk, mijn vriendje en ik hadden voordat we samen waren ook nog nooit gezoend, maar het gaat er niet om of we het '’goed doen'’, maar of we het fijn vinden. 

Doe niets wat je niet wilt, of omdat je vrienden het doen!

Succes!

xxAlice

Reageer