Skip to main content

Ik vind een meisje leuk hoe moet ik dat tegen haar zeggen?

Hooi, ik denk zelf dat het geen goed idee is om meteen tegen haar te zeggen dat je haar leuk vindt. Het is nogal raar als iemand die je niet goed kent opeens tegen je zegt dat die jou leukt vindt. Dus probeer eerst soort van vrienden te worden, maar niet te close. Na een tijdje kun je het gewoon vertellen. Je kunt een confessionbericht sturen (wat een vriend van mij deed) of gewoon een gesprek met haar voeren. Je kunt simpel beginnen met “Halloo, ik wil iets vertellen” of dergelijke. 

Ohja en niet te veel stressen over afgewezen worden, je bent nog jong en hebt heel veel kansen. Daarnaast sta je alleen voor een paar dagen voor schut en niet heel lang, uiteindelijk beoit het eig niemand 🙂 Verliefd worden en afgewezen worden is hartstikke normaal. 

Succes en groetjes!


Ik ken haar best wel goed


Ik ben zelf een meisje van 14, dus ik ga je proberen te helpen :)

ikk zou het gewoon zeggen tegen haar, maar doe het niet via de app. Het kan wel met facetime als je dat toch wat fijner vindt. Of met een briefje in haar kluisje of op haar tafel.

En wat @Sano07 inderdaad al zegt wees echt niet bang, je kunt het wel❤️

 

Laat gerust weten hoe hoe het is gegaan, en hou ons op de hoogte 🙃


ik zou gewoon tegen haar zeggen. niet face time,niet brieven in een kluis. Als je dat doen het lijkt cringe en raar. je ben een man dus moet je gewoon face to face doe. en ze vind vast jouw leuk want je ken jouw al heel lang. maar als ze jou niet leuk vind heb je pech. 

 

-tekst aangepast door de KT- ivm leesbaarheid


Ik ga het maandag vragen🙂


hoe is het gegaan? Of heb je het niet gevraagd? :)


Ik heb het gevraagd en ze zei nee😭


Awh wat vervelend! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Vergeet niet dat je nog een heel leven voor je hebt, dus nog genoeg tijd om de ware te vinden❤️


Reageer