Hoe moet ik verkerering vragen tijdens corona??

  • 18 May 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

joejoe
ik ben een jongen van 14,5 jaar en ben verliefd op een heeeel leuk meisje, en volgens mij vind zij mij ook leuk. we kennen elkaar nu al een halfjaar als vrienden (is dat genoeg voor verkering? of maakt dat niet uit?). en we sturen in de avond naar elkaar 'goodnight xx’ of gwn van die hartje emoji's en ik wil haar graag verkering vragen alleen weet ik niet of dat handig is tijdens corona en ik zie mensen hier ook zeggen dat het veel beter is om real life te vragen en niet online en sowieso is verkering met 1,5 afstand niet ideaal maar anders moet ik ook nog heeel lang wachten en dat vind ik ook zwaar.. dus wat moet ik doen??

 


2 reacties

Hoi

 

Elkaar een half jaar kennen als vrienden kan voldoende zijn om iemand verkering te vragen. Het draait eerder om de band die jullie hebben; minder om hoe lang jullie elkaar al kennen. 

 

Als je dit meisje graag verkering vraagt, doe je dat inderdaad best in real life. Wonen jullie dicht bij elkaar? Dan zou je kunnen vragen of ze graag eens mee gaat wandelen of sporten in de buitenlucht. Als jullie er een gezellige tijd op hebben zitten, zou je haar verkering kunnen vragen. Handen vasthouden en dergelijke mag dan misschien niet, maar gelukkig houdt verkering meer in dan dat :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

ik heb een idee!! stuur een kaartje als je dr adres weet! normaal doen jongens dat niet, dus ik denk dat dat wel indruk op dr zou maken. good luck!!

Reageer