Ik ben 14 en ik twijfel of ik bi hetero of gay ben en ik weet ook niet hoe ik mijn ouders moet vertellen en in mijn klas zijn veel mensen met een geloof dat tegen homo's zijn kunnen jullie helpen
Ik ben 14 en ik twijfel of ik bi hetero of gay ben en ik weet ook niet hoe ik mijn ouders moet vertellen en in mijn klas zijn veel mensen met een geloof dat tegen homo's zijn kunnen jullie helpen
Hi,
Ik begrijp hoe je je voelt. Het is helemaal ok om te twijfelen over je seksualiteit en er zit ook geen tijdslimiet op. Over het vertellen. Als je het wilt vertellen aan je ouders mag dat, maar het hoeft helemaal niet. Je hoeft het ook helemaal niet te vertellen aan je klasgenoten. (Eerlijk gezegd is het ook makkelijker als je klasgenoten het niet weten)
hopelijk helpt dit!
Maar ik ben well real madrid fan dus ik weet niet zeker of ik bi of gay of hetero ben
Maar ik ben well real madrid fan dus ik weet niet zeker of ik bi of gay of hetero ben
Dat jij voor een bepaalde club bent, zegt niks over wie jij leuk vindt. Het kan beide.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.